ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی ردمی ۶
تکنولوژی

خانواده موبایل های خوش قیمت شیائومی ردمی ۶ معرفی شدند

گوشی های سری ردمی شیائومی در هند بسیار محبوب هستند: این موبایل ها ضمن ارائه امکانات خوب به کاربران قیمت های فوق العاده پایینی هم دارند. صبح امروز شرکت شیائومی سه عضو جدید از این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۵

گوشی های سری ردمی شیائومی در هند بسیار محبوب هستند: این موبایل ها ضمن ارائه امکانات خوب به کاربران قیمت های فوق العاده پایینی هم دارند. صبح امروز شرکت شیائومی سه عضو جدید از این خانواده را معرفی کرد که ردمی ۶ پرو، ردمی ۶ و ردمی 6A نام دارند. البته این گوشی ها پرچمدار نیستند و امکاناتشان شما را شگفت زده نخواهد کرد اما نکته مهم در رابطه با آنها همانطور که اشاره کردیم قیمت شان است که از این لحاظ کمتر رقیبی برایشان پیدا می شود.

در ابتدا به گوشی شیائومی ردمی ۶ پرو می پردازیم که به یک نمایشگر فول اچ دی پلاس ۵.۸۴ اینچی با رزلوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۹۰ پیکسل مجهز شده است. نمایشگر این موبایل به پیروی از پرچمداران این روزها دارای بریدگی است و توان پردازشی دستگاه نیز از طریق اسنپدراگون ۶۲۵ تامین می شود. یک دوربین دوگانه اصلی با ترکیب حسگر ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دیگر امکانات این گوشی را تشکیل می دهند.

شیائومی ردمی ۶ پرو در قالب دو نسخه با رم های ۳ و ۶ گیگابایتی عرضه می شود که به ترتیب حافظه های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی برایشان در نظر گرفته شده و با قیمت های ۱۵۳ و ۱۸۱ دلاری به فروش می رسند.

شیائومی ردمی ۶ پرو

عضو دیگر این خانواده شیائومی ردمی ۶ نام دارد که نمایشگری ۵.۴۵ اینچی با رزلوشن اچ دی پلاس دارد و خبری از بریدگی در آن نیست. توان پردازشی این گوشی از طریق چیپست هلیو P22 تامین می شود و همچنان یک دوربین دوگانه با ترکیب  حسگرهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در بخش پشتی بدنه آن خودنمایی می کند. رم و حافظه داخلی این گوشی ترکیب های ۳/۳۲ و ۶/۶۴ گیگابایت را شامل می شود که به ترتیب با قیمت های ۱۱۲ و ۱۳۳ دلار به بازار عرضه میشوند.

شیائومی ردمی ۶

و در نهایت به گوشی شیائومی ردمی 6A می رسیم که به همان نمایشگر مدل استاندارد مجهز شده اما دوربینش دوگانه نیست و صرفا یک حسگر۱۳ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. انرژی مورد نیاز قطعات این گوشی از طریق یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و خود دستگاه نیز در قالب دو نسخه با رم ۲ و حافظه های داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت به ترتیب با قیمت های ۸۴ و ۹۸ دلار قابل خردیداری است.

شیائومی ردمی 6A

هر سه این موبایل ها با اندروید ۸.۱ اوریو به بازار عرضه می شوند و دارای درگاه سه گانه هستند که دو سیم کارت و یک کارت میکرو اس دی را پشتیبانی می کند. همگی این موبایل ها همچنین دارای جک هدفون بوده و به غیر از مدل ردمی 6A دو مدل دیگر در بخش پشتی بدنه شان به حسگر اثرانگشت مجهز شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Reza Bahadori
    Reza Bahadori | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    تو ایران فعلا چیزی به اسم((خوش قیمت))وجودنداره..
    البته وجود داره منتهی برا بالاییا..

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    این شیائومی دقیقا چکار می کنه؟بجا این ک گرونتر بشه گوشیاش هرسال ارزون تر میشه.

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    همون ردمی 6 که باید تو ایران حدود 500 تومن باشع ..الان با این اوضاع میشه 1.500
    من ردمی 3 اس دارم با تمام مخلفاتش 530 خریده بودمش
    البته هنوزم ازش راضیم ..او این دو سال مثل ساعت کار کرده
    شیائومی حتی اپدیت می یو 10 رو هم بهش منتشر کرده

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    خداییش با این خوش قیمت دل ما رو نسوزونید
    الان خوش قیمت ترین گوشی شیائومی هم تو ایران قیمتش نجومیه

مطالب پیشنهادی