ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

عدم افزایش قیمت در طرح پیش فروش جدید محصولات سایپا- شهریور 97

به روز رسانی: طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا بازار خودرو نسبت به پيش فروش خودروسازان واکنش نشان داد و قیمت‌ ها در مقایسه با روزهای گذشته که قیمت به اوج خود رسیده بود، روند ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۹

به روز رسانی: طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا

بازار خودرو نسبت به پیش فروش خودروسازان واکنش نشان داد و قیمت‌ ها در مقایسه با روزهای گذشته که قیمت به اوج خود رسیده بود، روند نزولی پیش گرفته و به اعتقاد فعالان بازار ریزش قیمت‌ ها ادامه خواهد داشت. این درحالیست که حالا با اعلام خبر افزایش 20 الی 25 درصدی قیمت خودروهای کمتر از 45 میلیون تومان که ساعاتی پیش اعلام شده است، به نظر می رسد که بلاخره پس از مدت ها آشوب، آرامش تا حدی به بازار خودرو بازگردد، چرا که دیگر مشتریان و دلالان از قیمت های نهایی آگاه خواهند شد و نمی توانند قیمت مد نظر خود را اعمال کنند.

خرید خودرواما جالب آنکه خودروسازان نیز از این اعمال این افزایش قیمت شوکه شده اند و برای مثال این قیمت های جدید در تازه ترین شرایط فروش ویژه سایپا  که از امروز اجرایی شده است، اعمال نخواهند شد.

این شرایط فروش هم اکنون در جریان است و برای یاری رساندن به مخاطبان، راهنمای یک خرید موفق از سایت فروش اینترنتی سایپا را مرور خواهیم کرد.
این شرایط فروش از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه تا زمان تکمیل ظرفیت فعال شده است.
* ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت saipa.iranecar.com صورت می پذیرد.
* در این طرح خودروهای سایپا 131، سایپا 132، تیبا، تیبا 2، سایپا 151 و وانت نیسان بنزینی و دوگانه سوز با موعد های تحویل مشخص به فروش میرسند.
* زمان دقیق باز شدن درگاه فروش در هر نوبت، مطابق با زمان اعلامی سامانه time.ir است. لذا از قبل ساعت رایانه خود را با این سامانه تنظیم کرده و به زمان اعلامی سایت فروش در هر نوبت دقت فرمایید.
* سعی کنید برای پیش خرید خودرو در ثانیه های نخستین وارد درگاه شوید چون شانس موفقیت بالاتری دارید.
* سعی کنید در لحظات نخستین که سایت به صورت کامل بارگذاری نمی شود و یا دکمه خرید نمایان نمی شود، صفحه را بازنشانی (Refresh) کنید چرا که این کار در صفحه ورود می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. برای این منظور از کلید F5 استفاده کنید.
* سایت طی چند نوبت و در هر نوبت، بسته به میزان استقبال تنها بین 5 تا 20 ثانیه بازگشایی می شود. به این موضوع دقت فرمایید که طبق سنوات گذشته فاصله باز شدن هر نوبت 15 دقیقه است.
* دقت نمایید بخشنامه های با موعد تحویل زودتر خودرو، همواره متقاضی بیشتری دارند و در نتیجه صف طولانی تری برای آنها تشکیل می شود. در صورتی که برایتان امکان دارد، بخشنامه های با موعد تحویل دیرتر را انتخاب فرمایید. این امر شانس موفقیت شما را افزایش می‌ دهد.
* سعی کنید حتما از اینترنت پر سرعت استفاده نمایید و اگر از اینترنت همراه استفاده میکنید قبل از شروع شرایط از کیفیت سیگنال و سرعت اینترنت اطمینان حاصل نمایید.
* همانگونه که میدانید، سرعت عمل در ثبت نام یکی از عوامل کلیدی موفقیت است. در طول فرآیند ثبت نام پیش خرید خودرو بایستی مجموعه ای از اطلاعات شخصی خود را در فیلدهای مورد نظر وارد نمایید. لذا موارد زیر را قبل از ثبت نام در کنار خود داشته باشید.
-  اطلاعات شناسنامه ای
-  اطلاعات مربوط به آدرس و کد پستی
-  اطلاعات تماس
-  اطلاعات کارت بانکی
* توجه داشته باشید قبل از ثبت نام از عدم انقضا کارت بانکی و داشتن رمز خرید اینترنتی (رمز دوم) کارت خود اطمینان حاصل کنید.
* اگر در کافی نت ثبت نام میکنید و یا شخص دیگری برای شما ثبت نام انجام می دهد مراقب اطلاعات خود علی الخصوص اطلاعات کارت بانکی خود باشید و یهتر است پس از ثبت نام اقدام به تغییر رمز های کارت خود کنید.
* برای ثبت نام در تمامی پیش خرید های خودرو سعی کنید از سیستم کامپیوتری آپدیت، دارای آنتی ویروس استفاده نمایید و توصیه می شود از کامپیوتر خانگی و یا لپ تاپ برای ثبت نام به جای تلفن همراه و تبلت استفاده نمایید.
* جهت سهولت بیشتر در ثبت نام سعی کنید از آخرین نسخه مرورگرهای Chrome و firefox استفاده نمایید.
* در زمان ثبت نام پیش خرید خودرو اطمینان حاصل نمایید VPN سیستم شما در حالت خاموش باشد چون در صورت فعال بودن امکان اتصال به درگاه بانکی را نخواهید داشت.

قیمت جدید سایپا
* از قطع و وصل کردن اینترنت در طول ثبت نام خودداری نمایید.
* در طول پروسه ثبت نام و زمانی سیستم پیغام انتظار به شما میدهد از اقدام به خروج و بارگزاری دوباره صفحه امتناع نمایید.
* لازم به ذکر است بایستی تا پایان پروسه ثبت نام را طی نمایید و پس از پرداخت از طریق درگاه بانکی حتما منتظر دریافت پیغام پرداخت موفق و شماره پیگیری پرداخت بمانید و چون ممکن است حتی با اینکه مبلغ از حساب شما کسر شده باشد اما خرید شما با موفقیت به ثبت نرسیده باشد.
* در صورت داشتن خرید ناموفق حتما شماره پیگیری را یادداشت نمایید و منتظر باشید تا ظرف مدت حداکثر 72 ساعت پول به حساب شما برگشت خواهد خورد.
* پس از انجام ثبت نام موفق بایستی اقدام به انتخاب نمایندگی از طریق بخش نمایندگی ها بنمایید. در صورت تکمیل بودن ظرفیت نمایندگی مورد نظر خود سعی کنید سایر نمایندگی هایی که به شما نزدیک تر هستند را انتخاب نمایید. همچنین داشتن کد نمایندگی مورد نظر خود باعث سهولت در انتخاب این بخش می شود.
* پس از انجام ثبت نام در پیش خرید خودرو از صفحه نهایی یک نسخه پرینت بگیرید و تا زمان تحویل خودرو نزد خود نگاه دارید.
* پروسه ثبت نام ممکن است کمی سخت و زمانبر باشد پس سعی کنید در طول ثبت نام آرامش خود را حفظ و پیغام های سیستم را با دقت بخوانید.
سایر نکات مهم در ثبت نام پیش خرید خودرو:
براساس شرایط اعلام شده کسانی که در 18 ماه گذشته از این شرکت اقدام به خرید خودرو کرده ‌اند امکان خرید در این طرح را نخواهند داشت.
همچنین هر کد ملی تنها امکان ثبت‌ نام یک دستگاه خودرو را داشته و برای جلوگیری از واسطه‌ گری خودروهای مذکور فاقد امکان صلح و انتقال به غیر است.
ثبت ‌نام برای افراد زیر 18 سال نیز در این طرح امکان‌ پذیر نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • darush_fathi
    darush_fathi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    خانم شیخی، با توجه به اینکه در این طرح مابقی قیمت خودرو بر اساس قیمت روز کارخانه حساب میشه! این تیتر مقاله شما یا خود مقاله، یک تبلیغ و دروغگویی محسوب نمیشه؟؟؟

    • MATELF
      MATELF | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

      منم با نظر شما موافقم

  • MATELF
    MATELF | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    خب حالا وقتشه دوباره مردم حمله کنن به این بونجول فروشا و تموم انبارشونو بخرن!!!!!!!!!!!!

  • عرفان
    عرفان | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    ایران خودرو کی پیش فروش میکنه؟
    همین امروز بود؟

  • Siamak H
    Siamak H | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    مسخره بازیه سایت در عرض ۲ثانیه میزنه تکمیل شد چه جوری میشه تو ۲ ثانیه مشخصاتو تکمیل کرد که این میزه تکمیل شد

  • milena devi
    milena devi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    هرکی بتونه سایت ثبت نام باز کنه من بهش پراید رایگان میدم باز نمیکه ما هم احمقیم

مطالب پیشنهادی