ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تیشرت پولو قرمز اسکات گوتری
کسب و کار

مدیر واحد هوش مصنوعی مایکروسافت از راز تیشرت پولو قرمز رنگش می گوید

در ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی اسکات گوتری مدیر واحد هوش مصنوعی و کلاود مایکروسافت تصویری از خود را همراه با ویکتوریا بکهام (طراح مطرح لباس و همسر دیوید بکهام) منتشر کرد. در آن تصویر گوتری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

در ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی اسکات گوتری مدیر واحد هوش مصنوعی و کلاود مایکروسافت تصویری از خود را همراه با ویکتوریا بکهام (طراح مطرح لباس و همسر دیوید بکهام) منتشر کرد. در آن تصویر گوتری یک پیرهن دکمه دار ساده و بدون کراوات بر تن داشت. لباس ساده و اداری مدیر واحد هوش مصنوعی مایکروسافت این سوال را در ذهن بسیاری به وجود آورد که تیشرت پولو قرمز رنگش کجاست؟

تیشرت پولو قرمز اسکات گوتری

اگر رویدادها و کنفرانس های خبری مایکروسافت را دیده باشید حتما می دانید که تیشرت پولو قرمز رنگ اسکات گوتری بخشی کلیدی از ظاهر او محسوب می شود. در سال ۲۰۰۹ میلادی این مدیر قدیمی مایکروسافت اظهار داشت که تیشرت پولو قرمز برای من مانند یقه اسکی هایی است که استیو جابز می پوشید. اهمیت این تیشرت پولو برای گوتری به قدری است که سال گذشته او  توری به نام «تور تیشرت قرمز آژور» را در پنج شهر مختلف آمریکا برگزار کرد و تازه ترین اطلاعات در خصوص آژور مایکروسافت را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد.

تیشرت پولو قرمز اسکات گوتری

اصل ماجرای این لباس به سال ۲۰۰۷ میلادی باز می گردد؛ یعنی زمانی که گوتری مدیریت واحد توسعه دهندگان مایکروسافت را بر عهده داشت. او در آن زمان به عنوان یکی از خالقان ASP.NET و .NET (دو زبان برنانویسی محبوب مایکروسافت) خود را از دیگران متمایز کرده بود و به همین خاطر از او دعوت شده بود تا در جریان کنفرانس های خبری عمومی مایکروسافت به ایراد سخنرانی بپردازد.

او در ابتدا تیشرت پولو قرمز خود را در جریان رویداد مربوط به معرفی یکی از محصولات جدید مایکروسافت بر تن کرد. سخنرانی اش در آن رویداد آنچنان خوب پیش رفت که نتیجه گرفت تیشرت پولو قرمز رنگ برایش شانس آورده. به همین خاطر نیز چند ماه بعد و در جریان رویدادی دیگر باز هم همان تیشرت را بر تن کرد.

گوتری می گوید که واکنش کاربران به عکسش با ویکتوریا بکهام چندان هم عجیب نیست. در واقع هر زمان که او تیشرت قرمز رنگش را بر تن نمی کند با موجی از نارضایتی از سوی هواداران مایکروسافت روبرو می شود.

خودش در این باره می گوید:

اگر تیشرت قرمز رنگم را نپوشم، با صدها هزار توییت روبرو می شوم که در آنها سوال می شود چرا تیشرتم را بر تن ندارم. در واقع کار به جایی رسیده که انگار پوشیدن این لباس برای من به یک اجبار بدل شده است و به همین خاطر حالا خودم احساس میکنم که باید آن را بپوشم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ggame
    Ggame | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    عجب لباسی ?

مطالب پیشنهادی