ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون Xc
تکنولوژی

آیفون 6.5 اینچی امسال احتمالاً «آیفون XS Max» نامیده شود

مدتی طولانی است که در شایعات می شنویم اپل برای معرفی دو آیفون مجهز به پنل نمایشگر OLED برنامه ریزی کرده که در واقع مدل هایی تازه از آیفون X سال پیش خواهند بود: یک ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

مدتی طولانی است که در شایعات می شنویم اپل برای معرفی دو آیفون مجهز به پنل نمایشگر OLED برنامه ریزی کرده که در واقع مدل هایی تازه از آیفون X سال پیش خواهند بود: یک مدل با نمایشگر 5.8 اینچی «آیفون XS» نام خواهد داشت و مدل بزرگ تر و 6.5 اینچی نیز به نقل از منابع مختلف خبرگزاری 9to5Mac، «آیفون XS Max» نام گرفته است.

اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، به نظر می رسد که اپل شیوه نام گذاری پیشین دیوایس های خود را که در سال 2014 و با عرضه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس آغاز شد کنار گذاشته است. بسیاری انتظار داشتند اپل با ادامه دادن این مسیر، آیفون های جدیدش را XS و XS Plus بنامد که حداقل تا به این لحظه به نظر می رسد دیگر شاهد چنین حرکتی از سوی اهالی کوپرتینو نخواهیم بود.

تصویر تیزر اپل برای مراسم معارفه آیفون XS و آیفون XS Max

گذشته از نام گذاری متفاوت و ابعاد غول آسایش، آیفون XS Max قرار است باتری بسیار بزرگ تری نسبت به آیفون XS کوچک ارائه کند. هر دو موبایل شاهد ارتقا مشخصات سخت افزاری نسبت به آیفون X فعلی خواهند بود و همراه با پردازنده A12 اپل و 4 گیگابایت حافظه رم از راه می رسند.

در هر صورت هنوز نمی توان از این اطلاعات به صورت کامل مطمئن بود اما نام آیفون های بعدی هرچه که باشد، به زودی و در جریان مراسم روز 12 سپتامبر اپل از آن باخبر خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M
    M | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

    این ابدیت واسه اپت فوق العاده بود دیجیاتو‌

مطالب پیشنهادی