ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابعاد نمایشگرهای گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی F و احتمال عرضه در سال 2019

کمپانی سامسونگ به دلایل نامعلومی مدت هاست که اطلاعات مختلفی را درباره محصولی که به عقیده برخی، آینده صنعت موبایل را شکل خواهد داد، منتشر می کند. گوشی مورد بحث که به احتمال زیاد سامسونگ ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

کمپانی سامسونگ به دلایل نامعلومی مدت هاست که اطلاعات مختلفی را درباره محصولی که به عقیده برخی، آینده صنعت موبایل را شکل خواهد داد، منتشر می کند. گوشی مورد بحث که به احتمال زیاد سامسونگ گلکسی F نام خواهد گرفت، به گفته «مینگ چی کو» افشاگر معروف، در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ به صورت محدود برای افراد خاص رونمایی خواهد شد.

هرچند معرفی گلکسی F طبق پیش بینی ها در سال 2019 صورت می گیرد، اما تلاش های سامسونگ برای جلب توجه به موبایل هوشمند تاشو به عنوان محصول بزرگ بعدی قابل توجه بوده و نسبت به سایر پرچمداران بیشتر مورد انتظار قرار گرفته است.

گوشی تاشوی سامسونگ در حالت بسته از نمایشگر بیرونی 4.6 اینچی بهره می برد

در همین راستا امروز گزارشات جدیدی از شبه جزیره کره به بیرون منتشر شد که از ابعاد دقیق نمایشگرهای سامسونگ گلکسی F در حالت باز و بسته خبر می دهند. طبق اخبار به دست آمده، گوشی تاشوی سامسونگ در حالت بسته از نمایشگر بیرونی 4.6 اینچی بهره می برد که این رقم برای نمایشگر داخلی (که هنگام باز شدن موبایل فعال می شود) به 7.3 اینچ می رسد.

سامسونگ گلکسی F

استفاده از دو نمایشگر برای طراحی تاشو منطقی به نظر می رسد، خصوصاً وقتی که دستگاه در زمان بسته بودن، تنها یک فاصله 3 میلیمتری (بین دو طرف) ایجاد کرده و استفاده از نمایشگر کوچک آن با در دست داشتن گوشی نه چندان ضخیم آسان باشد.

لازم به ذکر است که تفاوتی میان دسترسی به قابلیت ها در نمایشگرهای گلکسی F وجود نداشته و سامسونگ قصد دارد این محصول را با نمایشگر OLED انعطاف پذیر در تیراژ ماهانه 100 الی 120 هزار دستگاه روانه بازار کند. البته این تعداد در مقایسه با پرچمداران مطرح بازار چندان بالا نیست، اما باید به خاطر داشت سامسونگ گلکسی F یک محصول گران قیمت بوده و بازار فروش محدودتری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی