ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ 4 از نمایشگری با رزولوشن بالاتر برخوردار می شود

بر اساس اطلاعات موجود، ساعت هوشمند بعدی کمپانی اپل تحت عنوان «اپل واچ 4» که در تاریخ 21 شهریور و همراه با آیفون های Xs و Xs Max رونمایی می شود، نمایشگر بزرگتری را در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

بر اساس اطلاعات موجود، ساعت هوشمند بعدی کمپانی اپل تحت عنوان «اپل واچ 4» که در تاریخ 21 شهریور و همراه با آیفون های Xs و Xs Max رونمایی می شود، نمایشگر بزرگتری را در همان ابعاد بدنه نسل قبل جای خواهد داد.

طبق شایعاتی که پیشتر منتشر شده بود، میزان افزایش اندازه صفحه اپل واچ 4 تقریباً 15 درصد بوده که رندرهای موجود این ادعا را تا حدودی تأیید می کنند. حال گزارش جدیدی انتشار یافته که از بهبود رزولوشن نمایشگر ساعت اپل خبر می دهد و بر اساس آن، صفحه نمایش اپل واچ 4 با کیفیت ترین نمونه به کار رفته در پوشیدنی های اپل خواهد بود.

اپل واچ 4

چگالی پیکسل نمایشگر اپل واچ 4 برابر 345 پیکسل در اینچ مربع خواهد بود

با توجه به اطلاعات موجود در نسخه بتا از سیستم عامل «watchOS 5»، نمایشگر نسخه 42 میلیمتری اپل واچ 4 از رزولوشن 480 در 384 بهره می برد که نسبت به رقم 390 در 312 اپل واچ 3 رشد داشته است. بر همین اساس چگالی پیکسل (تعداد پبکسل های موجود در واحد مساحت) نیز در نمایشگر ساعت اپل بهبود یافته و از 303 پیکسل در اینچ مربع به 345 پیکسل در اینچ مربع رسیده است.

گفتنی است افزایش اندازه و کیفیت نمایشگر اپل واچ 4 به معنی وجود فضای بیشتر برای نمایش قابلیت ها و صفحه ساعت های جدید بوده و مانند تصویر بالا، امکان حضور 9 نشانگر مختلف را فراهم می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی