ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین کهکشانی مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر احتمالاً ماه بعد عرضه شود

در ماه جولای بود که منابع نزدیک به سامسونگ فاش کردند این کمپانی قصد دارد از دو اسمارت فون تازه به نام های Galaxy P و Galaxy R در کشور چین رونمایی کند. در آن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

در ماه جولای بود که منابع نزدیک به سامسونگ فاش کردند این کمپانی قصد دارد از دو اسمارت فون تازه به نام های Galaxy P و Galaxy R در کشور چین رونمایی کند. در آن زمان مشخص نبود که این دو موبایل در چه رده ای قرار می گیرند اما انتظار می رود که دیوایس های گلکسی P، میان رده هایی مشتری پسند باشند. و حالا به لطف گزارش های منتشر شده از سوی افشاگران به نظر می رسد که سامسونگ چند سورپرایز جالب در چنته دارد.

نخستین موبایل گلکسی P که ظاهراً طی ماه آتی رسماً رونمایی خواهد شد گلکسی P1 نام گرفته است. هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری دستگاه فاش نشده اما گفته می شود باید منتظر پردازنده اگزینوس و 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم باشیم. ضمناً با توجه به اینکه سامسونگ بازار چین را هدف قرار داده، تجهیز دستگاه به دوربین دوگانه هم محتمل خواهد بود. و با در نظرگیری رویکرد سامسونگ در طراحی موبایل های اخیرش، بعید است که نمایشگر گلکسی P1 در بخش بالایی خود بریدگی داشته باشد.

حالا که صحبت از نمایشگر شد باید افزود که افشاگری دیگر در توییتی اعلام کرده که تحسین برانگیز ترین ویژگی گلکسی P1 زیر پنل نمایشگر آن خواهد بود. بنابراین بعد از اینکه برخی از تولیدکنندگان موبایل های هوشمند به استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر روی آوردند، حالا سامسونگ هم می خواهد این مسیر را در پیش بگیرد.

در حال حاضر بسیاری از دانسته هایمان درباره موبایل گلکسی P1 چیزی بیشتر از گمانه زنی نیستند و توییت دوم هم شاید به کهکشانی دیگری که برای بازار چین توسعه می یابد مرتبط باشد. اما این اطلاعات با سخنان اخیر مدیران سامسونگ همخوانی دارند که اعلام کرده بودند گاهی از اوقات، قابلیت های تازه ابتدا در میان رده ها به کار گرفته می شوند و سپس راه خود را به پرچمداران باز می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی