ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یوتیوب
تکنولوژی

حالت تاریک بالاخره به نسخه اندروید اپلیکیشن یوتیوب رسید

ماه جولای بود که گوگل با اعلام خبر ارائه حالت تاریک برای اپلیکیشن یوتیوب، بسیاری از اندرویدی‌ها را به وجد آورد. اما کاربرانی که تا ماه آگوست منتظر این قابلیت مانده بودند و چیزی نصیب‌شان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

ماه جولای بود که گوگل با اعلام خبر ارائه حالت تاریک برای اپلیکیشن یوتیوب، بسیاری از اندرویدی‌ها را به وجد آورد. اما کاربرانی که تا ماه آگوست منتظر این قابلیت مانده بودند و چیزی نصیب‌شان نشده بود، در این فکر بودند که چه موقع قادر به استفاده از این ویژگی مفید و حافظ سلامت چشم خواهند بود.

یوتیوب

خوشبختانه باید بدانید که امروز انتظارها به سر رسیده و حالا حالت تاریک یوتیوب به طور رسمی به این اپلیکیشن اضافه شده است. همانطور که می‌دانید، هدف اصلی از ارائه حالت تاریک محافظت از چشم‌هاست؛ خصوصا برای مواقعی که در تاریکی نشسته‌اید و مشغول تماشای ویدیو هستید.

حالت تاریک بخش اعظم رابط کاربری یوتیوب را به رنگ خاکستری تیره در می‌آورد تا نور سفید پس‌زمینه کمتر شده و در تاریکی به چشم‌‌هایتان آسیب نزند. برای فعالسازی این قابلیت باید به تنظیمات یوتیوب مراجعه کرده و گزینه Dark Mode را فعال نمایید. البته شاید به سادگی قادر به انجام این کار نباشید.

بعضی کاربران گزارش داده‌اند که برای ظاهر شدن حالت تاریک، مجبور به فورس کلوز کردن و پاک کردن کش اپلیکیشن شده‌اند. بنابراین اگر با دریافت آخرین نسخه یوتیوب گزینه حالت تاریک را در تنظیمات مشاهده نکردید، شاید لازم باشد که شما هم این کار را انجام بدهید.

آخرین نسخه یوتیوب برای اندروید (نسخه ۱۳.۳۵.۵۱) هم اکنون در پلی‌استور منتشر شده که می‌توانید از لینک زیر آن را دریافت کنید.

YouTube

YouTube

سازنده: Google LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 26.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mehrdad20
    mehrdad20 | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

    منم هم تو دوستان پس شب کو؟؟؟؟؟

  • Soheilbmw93
    Soheilbmw93 | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

    خب پس حالت تاریک دیجیاتو کجا رفت ?????????

  • Eman Benjavad Talebi
    Eman Benjavad Talebi | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

    ولی حالت تاریک از نسخه اندرویدی دیجیاتو حذف شد

مطالب پیشنهادی