ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس اپ
نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ برای iOS با ویژگی پیش‌نمایش فایل‌ به‌روزرسانی شد

پرطرفدارترین اپلیکیشن پیام‌رسان دنیا به تازگی آپدیت کوچک اما مهمی دریافت کرده که یکی از مورد انتظارترین قابلیت‌های کاربران را برایش به ارمغان می‌آورد. نسخه iOS واتس اپ بالاخره به شما اجازه می‌دهد که موقع ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

پرطرفدارترین اپلیکیشن پیام‌رسان دنیا به تازگی آپدیت کوچک اما مهمی دریافت کرده که یکی از مورد انتظارترین قابلیت‌های کاربران را برایش به ارمغان می‌آورد. نسخه iOS واتس اپ بالاخره به شما اجازه می‌دهد که موقع دریافت نوتیفیکیشن پیام، بتوانید پیش‌نمایشی از محتوای آن را مشاهده کنید.

با این حساب دیگر نیازی نیست که برای چک کردن فایل‌های دریافتی حتما خود واتس اپ را باز کنید. از همان قسمت نوتیفیکیشن‌ها می‌توانید فایل (که می‌تواند عکس یا ویدیو باشد) را ببینید و بعدا به آن پاسخ بدهید.

3D Touch آیفون این کار را برایتان راحت کرده. کافیست انگشتتان را کمی روی نوتیفیکیشن دریافتی فشار بدهید تا پیش‌نمایش فایل‌ها را ببینید. اگر هم آیفون شما 3D Touch ندارد، برای دیدن پیش‌نمایش می‌توانید با سوایپ به چپ روی نوتیفیکیشن گزینه View را بزنید.

اما برای هر چه آسان‌تر شدن کارها، واتس اپ ویژگی جالب دیگری هم در اختیارتان گذاشته، آن هم این که حالا می‌توانید تصاویر گیف را مستقیما از نوتیفیکیشن‌ها دانلود کنید. هر چند نکته دلسردکننده این است که امکان فعالسازی دانلود خودکار این تصاویر را نخواهید داشت.

به گزارش کاربران، ظاهرا ویژگی تماشای پیش‌نمایش فایل هنوز برای همه استفاده‌کنندگان از واتس اپ فعال نشده یا به درستی کار نمی‌کند. واتس اپ اعلام کرده که به این موضوع واقف است و طی چند روز آینده و با انتشار یک آپدیت آن را برطرف خواهد کرد.

اما در کنار مشاهده پیش‌نمایش فایل‌ها، واتس اپ سیستم جستجویش را هم ارتقاء داده تا بتوانید استتوس‌های مخاطبین دفترچه تلفن‌تان را هم جستجو کنید. برای دریافت این به‌روزرسانی می‌توانید همین حالا به اپ استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی