ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر بند
تکنولوژی

مچ بند هوشمند آنر با نمایشگر امولد و قیمت پایین معرفی شد

بعد از رونمایی از آنر ۸ ایکس و آنر ۸ ایکس مکس، آنر که زیرشاخه‌ای از شرکت هواوی محسوب می شود، نسخه‌ای جدید از مچ بند هوشمند خود به نام آنر بند ۴ را معرفی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

بعد از رونمایی از آنر ۸ ایکس و آنر ۸ ایکس مکس، آنر که زیرشاخه‌ای از شرکت هواوی محسوب می شود، نسخه‌ای جدید از مچ بند هوشمند خود به نام آنر بند ۴ را معرفی کرد. این گجت جدید با یک دکمه‌ و پنل آمولد رنگی عرضه خواهد شد. این مچ بند هوشمند در نظر دارد تا به یکه تازی Mi Band 3 به عنوان مچ بند هوشمند اقتصادی پایان دهد چرا که قیمت آنر بند ۴ احتمالا تنها ۳۰ دلار خواهد بود.

آنر بند

آنر بند ۴ دارای صفحه نمایش آمولد ۰.۹۵ اینچی و شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D است. این مچ بند دارای گام شمار، تنظیم کننده‌ی خواب و سنسور ضربان قلب است و همچنین در مقابل آب و گرد و خاک مقاوم خواهد بود. مچ بند هوشمند چینی از TruSleep 2.0 هواوی بهره می برد که چرخه‌ی خواب کامل را که شامل REM است ارزیابی می کند و در نهایت نکاتی را در این باره به کاربر یادآوری می کند.

ویژگی جالب دیگر بهره مندی از ویژگی TruSeen 2.0 است که ضربان قلب را در حین فعالیت هایی نظیر دویدن، راه رفتن و دوچرخه سواری ارزیابی می کند. قدرت باطری این دستگاه ۱۰۰ میلی آمپر مچ بند است و آنر استفاده‌ی ۱۴ روزه بدون نیاز به شارژ کردن را تضمین کرده.

آنر بند

این شرکت همچنین نسخه‌ی دیگری تحت عنوان Running Edition را نیز معرفی کرد. این مچ بند هوشمند با نمایشگر POLED عرضه خواهد شد و باطری نسبتا ضعیف تری دارد اما اطلاعات دقیق تری از دویدن به کاربر ارائه می دهد. نظیر طول گام ها، تماس با زمین و ضربان قلب در حین دویدن.

آنر بند ۴ در رنگ های مشکی، آبی و صورتی عرضه می شود و قیمتش ۱۹۹ ین -کمی کمتر از ۳۰ دلار- خواهد بود. نسخه‌ی دیگر آن یعنی Running Edition تنها ۱۵ دلار قیمت خواهد داشت و در رنگ های مشکی، آبی، قرمز، زرد و صورتی عرضه خواهد شد. هر دو مچ بند هوشمند از ۲۹ شهریور ماه در چین عرضه خواهند شد و احتمالا به زودی در سرتاسر دنیا هم به فروش خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Arsalan Arghavan
    Arsalan Arghavan | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

    بسیار ارزان قیمت(در کشورهای دیگر)
    بابام کارمنده حقوقش ماهی ۲۰۰ دلاره!
    بیچاره اون کارگری که شبو روز جون میکنه واسه ۱ دلار!

    • Arsalan Arghavan
      Arsalan Arghavan | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

      من ماهی ۱۴ دلار حقوقمه?⁦✌️⁩

  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

    نزدیک 500 تومن :/

    • OLD
      OLD | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

      اسلام پیروز است شک نکن

مطالب پیشنهادی