ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مشغول توسعه مدلی 5G از پرچمدار گلکسی اس 10 پلاس است

حالا که گلکسی نوت 9 به بازار عرضه شده، سامسونگ تمرکزش را بر پرچمداران بعدی خود، یعنی خانواده گلکسی اس 10 معطوف کرده که طی سه ماهه ابتدایی 2019 رونمایی خواهند شد. بنابر آخرین گزارش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

حالا که گلکسی نوت 9 به بازار عرضه شده، سامسونگ تمرکزش را بر پرچمداران بعدی خود، یعنی خانواده گلکسی اس 10 معطوف کرده که طی سه ماهه ابتدایی 2019 رونمایی خواهند شد. بنابر آخرین گزارش ها، سامسونگ مشغول توسعه سه مدل از گلکسی اس 10 است که با نام های رمز Beyond 1 ،Beyond 0 و Beyond 3 شناخته می شوند.

نخستین مدل قرار است مدلی لایت از این پرچمدار باشد و Beyond 1 و Beyond 2 نیز مدل های معمولی و «پلاس» این خانواده خواهند بود. اما حالا منابع کره ای مدعی شده اند که سامسونگ تصمیم گرفته یک آنتن 5G به گلکسی اس 10 اضافه کند، اما از آن جایی که افزودن چنین قابلیتی به معنای افزایش قیمت این پرچمدار خواهد بود، مدلی جداگانه و 5G از کهکشانی جدید سامسونگ برای افرادی که به این تکنولوژی علاقه مند هستند عرضه خواهد شد.

گفته می شود این اسمارت فون، مدلی مجزا از Beyond 2 (یا همان گلکسی اس 10 پلاس) خواهد بود و به همین خاطر، تمام قابلیت های پیشرفته ترین پرچمدار سامسونگ را در خود جای داده است. به تبع همین مسئله، مدل 5G گلکسی اس 10 گران قیمت ترین موبایلی خواهد بود که سامسونگ طی نیمه نخست 2019 رونمایی می کند.

در همین گزارش ها آمده که تامین چیپست آنتن 5G دستگاه برعهده واحد وایرلس سامسونگ الکترونیکس و نیز کمپانی GigaLane خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که گلکسی اس 10 مبتنی بر 5G چه زمانی از راه خواهد رسید، اما عرضه این دستگاه بدون تردید به میزان پوشش شبکه 5G و میزان استقبال مردم بستگی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی