ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Emojer؛ از همه چیز اموجی بسازید

اموجی ها نقش پر رنگی در ارتباطات مجازی و روزانه‌ی ما بازی می کنند. ابراز احساسات، خندیدن، شوخی کردن و بسیاری دیگر از کار هایی که شاید کلمات قدرت نشان دادنش را نداشته باشند را ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

اموجی ها نقش پر رنگی در ارتباطات مجازی و روزانه‌ی ما بازی می کنند. ابراز احساسات، خندیدن، شوخی کردن و بسیاری دیگر از کار هایی که شاید کلمات قدرت نشان دادنش را نداشته باشند را با اموجی ها نمایش می دهیم. اپلیکیشن اموجر یکی از اپلیکیشن هاییست که پا را از این هم فراتر گذاشته و سعی کرده تا با ارائه‌ی تجربه‌ای منحصر به فرد، عکس های واقعی را به انیمیشن هایی جذاب تبدیل کند و با اضافه کردن انیمیشن های متنوع و جذاب، تجربه‌ی جالب و سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

در این مطلب به معرفی این اپلیکیشن و بررسی ویژگی های جالب و جذابش خواهیم پرداخت. اگر شما هم علاقمند به استفاده از اموجی هستید این مطلب را از دست ندهید.

اپلیکیشن اموجر

نرم افزار اموجر اصلی ترین هدفش ساخت انیمیشن های جالب و جذاب با استفاده از عکس‌ هاییست که افراد از خودشان یا دوستانشان می گیرند. از مزیت های اصلی این اپلیکیشن سادگی و کاربرپسند بودنش است. محیط کاربری این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده که در بدو استفاده از آن، با آن آشنا می شوید و احتمالا برایتان هیچ سوالی پیش نخواهد آمد.

شما با استفاده از این اپ می توانید از خودتان یا دوستانتان عکس بگیرید و سپس به عکس ها انیمیشن های جالب و خنده دار اضافه کنید. بعد از گرفتن عکس، اموجر با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین به شما کمک می کند تا بتوانید بخش های مختلف بدن انسان را مشخص کنید. این کار به سادگی انجام می پذیرد و کافیست عکسی کامل از خودتان داشته باشید تا بتوانید به راحتی نسبت به انتخاب بخش های مختلف بدن اقدام کنید.

سپس، تعداد زیادی انیمیشن مختلف برایتان فراهم می آورد که می توانید با استفاده از آن ها، به راحتی به عکستان انیمیشن های متنوعی اضافه کنید. همچنین در صورتی که خود را فردی خلاق می دانید می توانید نسبت به ساخت انیمیشن های خاص تر و شخصی سازی شده اقدام کنید.

اپلیکیشن اموجر

اپلیکیشن اموجر انیمیشن های مختلف و زیادی دارد. از رقص در بازی فورتنایت گرفته تا پریدن و زمین خوردن. همچنین اموجر به شما امکان انتخاب تصویر پس زمینه را  هم می دهد. این تصویر را می توانید از بین چند تصویر آماده و جالب اپلیکیشن انتخاب کنید یا از تصاویر شخصی که خودتان در گوشی دارید.

این نرم افزار همچنین به کاربران این اجازه را می دهد تا بعد از ساختن انیمیشن های خود، آن ها را در شبکه های مجازی مختلف به اشتراک بگذارند. واتس اپ، مسنجر فیسبوک، اینستاگرام، ایمیل، فیسبوک، توییتر و هر صفحه‌ی مجازی دیگری که بخواهید، با استفاده از این اپلیکیشن امکان به اشتراک گذاری انیمیشن های خود را خواهید داشت.

اموجر تنها برای سیستم عامل iOS منتشر شده و امکان اشتراک گذاری انیمیشن های ساخته شده از طریق مسنجر اصلی تلفن های آیفون هم امکان پذیر است. هنوز خبری از عرضه‌ی این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید نیست.

اپلیکیشن اموجر

استفاده از اموجر بسیار ساده است و نیاز به هیچ توانایی ندارد. همانطور که در تصاویر پیداست، بعد از انتخاب عکس مورد نظر و مشخص نمودان اندام بدن، می توانید به راحتی از بین انیمیشن های معروف و متنوعی که در اختیارتان قرار می گیرد یکی را انتخاب کنید. تصویر پس زمینه را تغییر دهید و روی تصویرتان نوشته‌ی مد نظرتان را وارد کنید. همچنین در این بین نباید اشاره به روان بودن برنامه و اجرای بسیار خوب آن روی آیفون های مختلف را از یاد ببریم.

به طور کلی اموجر نرم افزاری جذاب و سرگرم کننده است که با استفاده از آن می توانید عکس هایی که از خودتان یا دوستان‌تان می گیرید را به انیمیشن های جالب و خنده دار تبدیل کنید و آن ها را دوستان تان به اشتراک بگذارید.

Emojer - Animated emoji photos

Emojer - Animated emoji photos

سازنده: Marionette Studio Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 49.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Bahadori
    Reza Bahadori | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

    نسخه های مشابه برای اندروید وجود داره؟

مطالب پیشنهادی