ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

طرح جدید فروش محصولات چری با قیمت غیر قطعی- شهریور 97

جایگاه خودروهای چینی در بازار در حال تغییر است و در طی هفته های اخیر نه تنها فاصله قیمتی خودروهای نو و دست دوم که در گذشته وجود داشت جبران شده بلکه حتی شاهد به ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

جایگاه خودروهای چینی در بازار در حال تغییر است و در طی هفته های اخیر نه تنها فاصله قیمتی خودروهای نو و دست دوم که در گذشته وجود داشت جبران شده بلکه حتی شاهد به وجود آمدن حاشیه سود بین قیمت بازار و کارخانه خودروهای چینی هستیم.
پیشرانه ای که چری برای تیگو 5 (Tiggo 5) در نظر گرفته است یک موتور 1971 لیتری با تنفس طبیعی بوده و توان خروجی این موتور برابر با حداکثر 136 اسب ‌بخار در 5750 دور در دقیقه و گشتاور آن 182 نیوتن ‌متر در 4540 دور در دقیقه است که نیروی خود را از طریق یک جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می فرستد.
مصرف سوخت تیگو 5 با جعبه دنده دستی 8.5 لیتر و با جعبه دنده اتوماتیک 8.9 لیتر در سیکل شهری است. طبق اعلام چری این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است.فروش محصولات چریتیگو 5 از نظر تجهیزات رفاهی و ایمنی در سه مدل تولید می شود که کاملترین آنها مجهز به رینگ ‌های 17 اینچی، چراغ ‌های زنون، گرمکن صندلی، چراغ‌ های مخصوص روز، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، روکش چرمی صندلی ‌ها و غربالک فرمان، سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو و با قابلیت پخش DVD، صفحه نمایش 7 اینچی، سیستم ‌های ترمز و پایداری ABS، EBD، ASR، HHC، EBA، سیستم نشان ‌دهنده باد لاستیک ‌ها (TPMS)، سنسور دنده عقب و دوربین عقب و ایربگ برای کلیه سرنشین است.
جدول شماره 1 جدیدترین پیش فروش محصولات چری:مهندسان طراح آریزو یک موتور قدرتمند 1.5 لیتری توربو شارژ را با گیربکس اتوماتیک CVT هفت سرعته ادغام کرده و در نتیجه شتاب آریزوی توربو تا 35% نسبت به آریزوی معمولی بیشتر شده است. این طراحی نوآورانه به صورتی است که سرعت صفر تا صد کیلومتر این خودرو 9.5 ثانیه و صفر تا شصت کیلومتر آن نیز 4 ثانیه زمان می‌ برد.
جدول شماره 2 جدیدترین پیش فروش محصولات چری:توضیحات:
- تمامی خودروها با مدل 97 ارائه خواهند شد.
- در شرایط پیش فروش این بخشنامه، قیمت خودرو به قیمت روز (غیر قطعی) محاسبه می گردد.
- تاریخ تکمیل وجه قراردادها مالک اولویت تخصیص و ارسال خودروها است.
- هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی