ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه دموی رایگان فیفا 19مشخص شد

سرانجام تاریخ انتشار دموی رایگان فیفا 19 اعلام شد. الکترونیک آرتز امروز اعلام کرد که دمو موردنظر در تاریخ ۲۲ شهریور در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این دمو برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

سرانجام تاریخ انتشار دموی رایگان فیفا 19 اعلام شد. الکترونیک آرتز امروز اعلام کرد که دمو موردنظر در تاریخ ۲۲ شهریور در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این دمو برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی قابل دریافت خواهد بود و سازندگان تا این لحظه حرفی از دمو برای نینتندو سوییچ نزده‌اند. هنوز مشخص نیست که در دموی رایگان فیفا 19 چه تیم‌ها و ورزشگاه‌هایی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد اما مطابق با رسم همیشگی نسخه‌های دمو فیفا، باید منتظر ۱ الی ۲ ورزشگاه و ۸ الی ۱۰ تیم از نقاط مختلف جهان باشیم.

اگر از طرفداران این فرنچایز باشید، حتما می‌دانید که گیم‌پلی نسخه دمو تا حد زیادی نسبت به نسخه اصلی بازی، مخصوصا پس از انتشار آپدیت‌های اصلی متفاوت بوده و این نسخه بیشتر جهت شناخت فضای کلی بازی و منوها عرضه می‌شود.

همچنین از چند روز پیش، امکان دانلود بازی برای کاربران ایکس باکس وان فراهم شده و کاربران پی سی و پلی استیشن ۴ هم از همان روز عرضه بازی امکان دریافت آن را خواهند داشت. فیفا 19حجمی نزدیک به ۴۰ گیگابایت دارد.

در ضمن و با توجه به این نکته که چیزی تا انتشار رسمی فیفا 19 باقی نمانده است، از این به بعد و به مرور، لیست صد بازیکن برتر حاضر در این بازی مشخص خواهد شد. البته قسمت اول از این لیست منتشر شده که در این مطلب به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

فیفا 19 در تاریخ ۶ مهر برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. برخلاف چند نسخه اخیر از این سری که تغییرات خاصی نسبت به یکدیگر نداشته‌اند، قرار است تا در این بازی شاهد ویژٰگی‌های جدیدی که اغلب فانتزی هستند باشیم. در نهایت برای اطلاع از سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آقا بیگه
    آقا بیگه | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

    فک کنم بیاد 1 تومن پولش باشه...

مطالب پیشنهادی