ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی تاشو سامسونگ
تکنولوژی

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ احتمالاً به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شود

ماه ها است که در مورد گوشی تاشو سامسونگ خبرهای متعددی می شنویم. اکنون اخباری از منابع آگاهِ مرتبط با تولیدکننده ها منتشر شده که اشاره به حسگر اثر انگشت و برخی جزئیات دیگر دارد. فردی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۰

ماه ها است که در مورد گوشی تاشو سامسونگ خبرهای متعددی می شنویم. اکنون اخباری از منابع آگاهِ مرتبط با تولیدکننده ها منتشر شده که اشاره به حسگر اثر انگشت و برخی جزئیات دیگر دارد.

فردی در شبکه اجتماعی ویبو چین مدعی شده گوشی تاشوی سامسونگ در کشورهای خاور دور روانه بازار خواهد شد و قیمتی 10 هزار یوآنی و به عبارتی معادل با 1460 دلار خواهد داشت. پیش از این گزارش هایی اشاره به این موضوع داشتند که این گوشی برچسب قیمت 1850 دلاری خواهد خورد.

گفته شده سامسونگ تولید حداکثر 120 هزار دستگاه را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته؛ موبایلی که هنوز نام دقیق آن مشخص نیست. این میزان تولید در مقایسه با ساخت میلیون ها گوشی از سری گلکسی اس و نیز گلکسی نوت، بسیار کم به نظر می رسد. با این حال با توجه به اینکه سامسونگ این دستگاه را برای مشتریان خاصی در نظر گرفته این تعداد توجیه پذیر است.

گزارش های پیشین اشاره به این موضوع داشتند که احتمالاً شرکت کره ای در حال توسعه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر جدید است که بر اساس امواج فراصوت کار می کند. در حال حاضر نمونه های سایر کمپانی های از جمله ویوو از فناوری اپتیکال برای شناسایی انگشت کاربر بهره می برند.

گوشی تاشو سامسونگ

در مقایسه با نمونه های اپتیکال مدل های مبتنی بر امواج فراصوت می توانند با نمایشگرهای ضخیم تر و قدرتمند تر نیز بدون مشکل کار کنند. علاوه بر این با عرق دست یا انگشت های مرطوب نیز مشکلی ندارند.

انتظار می رود گوشی تاشو سامسونگ به نمایشگری مجهز باشد که در حالت باز شده ابعادی 7.3 اینچی دارد و از وسط تا می شود. مدیرعامل سامسونگ اخیراً تأیید کرده بود نمونه های اولیه این گوشی در سال جاری میلادی معرفی می شود. به این ترتیب به نظر می رسد در اواخر سال جاری میلادی تا اوایل 2019 روانه بازار شود.

اندکی پیش از این ادعا شده بود اولین گوشی سامسونگ که از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد گلکسی P1 نام خواهد داشت. البته به نظر نمی رسد با یک گوشی تاشو طرف باشیم بلکه احتمالاً یک گوشی میان رده با حسگر اثر انگشت اپتیکال خواهد بود.

 

 تماشا کنید: درخشش سامسونگ در تست مقاومت گلکسی نوت 9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی