ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یک بازی مهم از دنیای ارباب حلقه ها ساخته خواهد شد

استودیو Athlon Games اعلام کرده که با همکاری شرکت Middle-Earth Enterprises در حال کار روی یک پروژه عظیم ارباب حلقه ها هستند. اطلاعات بسیار کمی درباره این پروژه وجود دارد، اما گفته شده که اتفاقات ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

استودیو Athlon Games اعلام کرده که با همکاری شرکت Middle-Earth Enterprises در حال کار روی یک پروژه عظیم ارباب حلقه ها هستند. اطلاعات بسیار کمی درباره این پروژه وجود دارد، اما گفته شده که اتفاقات بازی در دنیای سرزمین میانه و دوران سه گانه ارباب حلقه ها رخ می دهد. پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هر سه میزبان این نسخه جدید بازی آنلاین ارباب حلقه ها هستند که هنوز تاریخ انتشار آن هنوز معلوم نشده.

به گفته سازندگان آن ها می خواهند تجربه یک بازی کلان بودجه را به طرفداران ارائه دهند و کاربران طی این عنوان با سرزمین ها، مردم و موجوداتی روبرو خواهند شد که تاحالا ندیدند.

جدیدترین بازی از دنیای ارباب حلقه‌ها

خود استودیو Athlon، به عنوان توسعه دهنده همکار با یک استودیوی دیگر روی پروژه کار می کند، نه مستقل. در حال حاضر، هنوز معلوم نیست توسعه دهنده اصلی پروژه کدام استودیو است. این استودیو خود زیرمجموعه Leyou Technologies، ناشر چینی و دارنده دو استودیو Digital Extreme و Splash Damage بوده و اعضای آن در کالیفرنیا کار می کنند.

ناشر بازی اعلام کرده که «تجدید حیاتی برای برند ارباب حلقه ها» در راه است. البته به احتمال زیاد کمپانی لیو تکنولوژی به سریال تلویزیونی یک میلیارد دلاری ارباب حلقه ها اشاره دارد که قرار است طی 5 فصل و در سال 2021 روی آنتن برود. به همین جهت،‌ انتشار یک بازی ویدیویی عظیم همراه با سریال می تواند یک اقدام تجاری مناسب باشد.

سال 2007 یک بازی ارباب حلقه ها در سبک MMO منتشر شد که هنوز هم توسط استودیو Standing Stone پشتیبانی می شود. هنوز معلوم نیست که ارباب حلقه های جدید چه تاثیری روی آینده استودیو Standing Stone خواهد گذاشت و آیا این استودیو روی پروژه جدید هم کار می‌کند یا خیر.

آخرین عنوانی که براساس دنیای سرزمین میانه ساخته شده Middle-Earth: Shadow of War نام دارد که توانست از دیجیاتو نمره 75 را دریافت کند. نسخه قبلی آن که Shadow of Mordor نام داشته از دید بسیاری از نشریات و سایت‌ها،‌ بهترین بازی سال 2014 شناخته شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی