ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ماجرای عجیب سرقت از ریچارد هموند با گاز بیهوشی

همسر ریچارد هموند مجرى برنامه ى گرندتور اعلام كرد كه در ماه جولاى، او به همراه همسر و دوستانشان به وسيله ى گاز بيهوش شده اند و مورد دزدى قرار گرفته اند. ماجرا از این ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

همسر ریچارد هموند مجرى برنامه ى گرندتور اعلام کرد که در ماه جولاى، او به همراه همسر و دوستانشان به وسیله ى گاز بیهوش شده اند و مورد دزدى قرار گرفته اند.
ماجرا از این قرار است که ریچارد هموند مجری سابق برنامه پر طرفدار تاپ گیر، و خانواده اش در تعطیلات خود به ویلایی در جنوب کشور فرانسه رفته بودند و اینطور به نظر می آید که دو سارق بعد از بیهوش کردن آنها با استفاده از گاز بیهوشی به آنها دستبرد زده اند.ریچارد هموندداستان از زمانى شروع مى شود که او متوجه میشود ساعت دخترش گم شده است. پس از گذشت مدتى از گم شدن پول ها و کیف پول هاى مهمان هاى خود آگاه مى شوند.
او در این باره مى گوید: "من تقریبا مطمئن هستم که ما به وسیله ى گاز بیهوش شده بودیم، زیرا زمانى که ما خواب بودیم، دزدان به راحتى در تمام اتاق ها رفت آمد داشته اند، کشوها را باز کرده اند، درها را باز و بسته کرده اند و ما متوجه نشده ایم."
او ادامه مى دهد: "من به طبقه ى پایین رفتم در راهرو بودم، در اتاق پذیرایى بسته بود. من صداى افرادى را شنیدم اما گمان کردم از مهمان ها هستند."
به نوشته خبرگزاری Express دو سارق وارد ویلا شده و پول ها و جواهرات را دزدیده اند. اما تصویر آنها توسط دوربین های مدار بسته ضبط شده و بدین ترتیب دو مظنون این پرونده، ظرف 48 ساعت دستگیر شدند.
ویلایى دیگرى نیز در همسایگى آنها در همان شب مورد دزدى قرار گرفته است. هموند نیز مجبور شد براى ادامه ى سفرشان بادیگارد هایی را استخدام کند تا از آنها محافظت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی