ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Spider-Man منتشر شد؛ مثل مرد عنکبوتی بجنگ

یکی از بهترین نکات در رابطه با اسپایدرمن جدید به نحوه تاب خوردن مردعنکبوتی بین ابرسازه‌های نیویورک برمی‌گردد. البته این مورد، تنها نکته مثبت در رابطه با گیم‌پلی بازی نیست و مبارزه تحت قالب او ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

یکی از بهترین نکات در رابطه با اسپایدرمن جدید به نحوه تاب خوردن مردعنکبوتی بین ابرسازه‌های نیویورک برمی‌گردد. البته این مورد، تنها نکته مثبت در رابطه با گیم‌پلی بازی نیست و مبارزه تحت قالب او هم یکی از اصلی‌ترین نکات مربوط به این عنوان است.

در ویدیو جدیدی که از این عنوان منتشر شده است،‌ نحوه شکل گرفتن بازی و دلیل روان بودن و حس جالبی که به هنگام مبارزه با مردعنکبوتی به کاربر دست می‌دهد به طور کامل توضیح داده شده است.

مهم‌ترین ویژگی مردعنکبوتی در مبارزات به سرعت بالای او در زدن ضربات برمی‌گردد. او هم می‌تواند به دشمنان خود به شکل‌های گوناگونی تار بزند، اجسام بزرگ و سنگینی را بلند و به سرعت بین مکان‌های مختلفی جابجا شود. او همچنین مهارت بالایی در مخفی کاری دارد و می‌تواند که بین بخش‌های مختلفی از یک محیط پنهان شده و دشمنان خود را در سکوت از بین ببرد.

از دیگر نکات مثبت Spider-Man را می‌توان نیویورک شلوغ و زنده که محل اصلی رخ دادن اتفاقات داستان است دانست. این شهر به خوبی هر چه تمام‌تر در اسپایدرمن ترسیم شده و شما در‌ آن‌ کار‌های بسیار زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. مردعنکبوتی می‌تواند با رهگذرها سلفی گرفته، صحبت کرده و به آن‌ها کمک کند.

به طور کلی سعی شده تا بیشتر از همیشه به بعد انسانی مردعنکبوتی و شخصیت پیتر پارکر در این بازی پرداخته شده و ما بیشتر با اعضای خانواده و افرادی که رابطه نزدیکی با او دارند،‌‌‌ از نزدیک آشنا شویم.

اسپایدرمن در حال حاضر برای پلی استیشن ۴ در دسترس است و نباید انتظار انتشار آ‌ن روی دیگر پلفترم‌ها را داشته باشیم. در ضمن چندی پیش تیزری از این عنوان منتشر شد که در آن با شخصیت بلک کت در اولین محتوای قابل دانلود اسپایدرمن روبرو می‌شدیم، که برای مدت کوتاهی به تصویر کشیده می‌شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی