ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

واردات قطعات منفصله خودروهای چری و MVM به ایران ادامه دارد؛ نتیجه همکاری دولت چین و ایران در دوران تحریم

درحالی بسیاری از شرکتهای خارجی با نگرانی تبعات تحریم های جدید آمریکا علیه ایران را بررسی می کنند که بازار خودروی ایران در آستانه ورود به دوره جدید قرار گرفته است. این وضعیت سبب خواهد ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

درحالی بسیاری از شرکتهای خارجی با نگرانی تبعات تحریم های جدید آمریکا علیه ایران را بررسی می کنند که بازار خودروی ایران در آستانه ورود به دوره جدید قرار گرفته است.
این وضعیت سبب خواهد شد برندهای معتبر داخلی در وضعیت قوی تری قرار گیرند اما بدان معنا نخواهد بود که بازار ایران به تصاحب خودروسازان به نام داخلی درخواهد آمد، بلکه تولیدات این شرکتها باید با خودروی چینی و رقبای نوظهور داخل رقابت کنند.خودروسازان چینی به عنوان شرکای اصلی صنعت خودروسازی کشور ، با مشکلات انتقال مالی مواجه شده اند و در ارسال قطعات به کشور خلل ایجاد شده است، گرچه این خلل با تدبیرهای صورت گرفته میان دولتهای ایران و چین به زودی قابل حل خواهد بود.
اما در این شرایط برخی از شرکتهای چینی با قدرت و جدیت کماکان در بازار کشور به فعالیت خود ادامه میدهند، به عنوان مثال شرکت خودروسازی چری به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو از کشور چین و همچنین با همکاری شرکت مدیران خودرو به عنوان اولین تولید کننده خودروی چینی ، اولین قرارداد همکاری مشترک را به امضاء رساندند و در حال حاضر قصد دارد  با سرمایه گذاری مشترک فاز دوم کارخانه مدرن خود را مطابق با استانداردهای جهانی چری راه اندازی نمایند. با این حال ورود خودروهای مدیران خودرو از سوی چری با کمترین مشکل ممکن مواجه بود و روند ارسال قطعات منفصله به داخل ایران همچنان ادامه دارد.خودروی چینیبه گفته مدیران این شرکت بزودی فاز دوم این کارخانه با ظرفیت تولید 100000 دستگاه افتتاح خواهد شد تا هدف تولید 160000 دستگاه خودرو در سال اجرائی شده باشد.
با توجه به روابط اقتصادی گسترده میان ایران و چین و سرمایه گذاری شرکت چری در ایران برای راه اندازی فاز دوم کارخانه، قطعا این همکاری گسترده بدون هیچ وقفه ایی ادامه خواهد داشت و رنج وسیع و متنوعی از خودروهای چینی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

    بايد خوشحال باشيم!؟

    صنعتي كه ميتونست با تكنولوژي اروپايي بروز بشه داره با پسخور مانده ي چيني ها جلو ميره

    واقعا خجالت اور هست كه شركت چري وقتي وارد ايران شد 10 سال هم قدمت نداشت ?در حالي صنعت خودرو در ايران دو سه برار اون عمر كرده بود

  • Amirmohammad Javadi
    Amirmohammad Javadi | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

    تو خواب به چری فکر می کردی
    مدیران خودرو ماشین میاورد دم در
    الان ...

مطالب پیشنهادی