ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کوییز آف کینگز
ویجیاتو - بازی

وقتی صدا و سیما پخش زنده فینال بازی کوییز آف کینگز را قطع می‌کند

شب گذشته در جریان فینال لیگ بازی‌های ویدیویی تهران، شبکه سه صدا و سیما پخش زنده خود را پیش از آغاز فینال بازی ایرانی کوییز آف کینگز قطع کرد که واکنش مستقیم مدیرعامل بنیاد ملی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۳

شب گذشته در جریان فینال لیگ بازی‌های ویدیویی تهران، شبکه سه صدا و سیما پخش زنده خود را پیش از آغاز فینال بازی ایرانی کوییز آف کینگز قطع کرد که واکنش مستقیم مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در پی داشت.

حسن کریمی قدوسی، مدیر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اگرچه شب گذشته اصراری به حضور روی استیج و سخنرانی نداشت اما پس از قطع پخش زنده شبکه سه سیما بعد از اتمام فینال بازی فیفا و پیش از شروع فینال بازی ایرانی کوییز آف کینگز دعوت مزدک میرزایی برای سخنرانی را پذیرفت. کریمی قدوسی بدون مقدمه گفت اگرچه در سال حمایت از کالای ایرانی هستیم اما صدا و سیما پخش زنده بازی کوییز آف کینگز که یک بازی کاملا ایرانی است را قطع کرد ولی فینال بازی فیفا را کامل نشان داد.

کریمی قدوسی خطاب به صدا و سیما گفت: «من از صدا و سیما و مجموعه‌های دیگر می‌خواهم آن میزان اعتباری که باید به بازی‌های ایرانی اختصاص دهند را در نظر بگیرند و به وفای خودشان عمل کنند. بچه‌های کوییز آف کینگز طی چند ماه گذشته زحمت زیادی برای برگزاری این رویداد کشیده‌اند، شاید شما در جریان نباشید چون مسابقات به صورت آنلاین بوده. افراد زیادی ثبت نام کرده‌اند و فقط بیش از پنج هزار نفر به صورت حضوری آمده‌اند.»

قطع شدن پخش زنده شبکه سه سیما حین پخش فینال یک بازی ایرانی ایرادی متوجه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نمی‌کند اما کریمی قدوسی وعده داد به نوعی این اشتباه صدا و سیما را برای بازی کوییز آف کینگز جبران کند.

اگرچه نمایش فینال بازی فیفا به دلیل محبوبیت بالای این بازی و عدم نمایش فینال کوییز آف کینگز اولویت‌ها و سیاست‌های سازمان صدا و سیما را نشان می‌دهد اما پس از سخنرانی انتقادی کریمی قدوسی، بلافاصله اعلام شد که فینال بازی کوییز آف کینگز هم در زمانی دیگر از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

    کسی مگه هنوز صدا و سیما نگاه میکنه؟? ?

  • Navid-K
    Navid-K | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

    #صدا_و_سیمای_میلی

مطالب پیشنهادی