ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی جی 8
تکنولوژی

ویدیوی مفهومی از گوشی ال جی جی 8 تینکیو [تماشا کنید]

به تازگی کانال یوتیوب DBS DESIGNING ویدیویی از طرح های مفهومی ال جی جی 8 تینکیو را منتشر کرده است. با توجه به اینکه هنوز اطلاعاتی از این گوشی فاش نشده قضاوت درباره ظاهر آن زود ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

به تازگی کانال یوتیوب DBS DESIGNING ویدیویی از طرح های مفهومی ال جی جی 8 تینکیو را منتشر کرده است.

با توجه به اینکه هنوز اطلاعاتی از این گوشی فاش نشده قضاوت درباره ظاهر آن زود به نظر می رسد. طرح های نمایش داده شده در ویدیو نیز بر اساس تخیل فردی هستند.

بر اساس این ویدیو بدنه ال جی جی 8 تینکیو ترکیبی از فلز و شیشه است و در قاب پشتی آن دوربین دوگانه با چینش عمودی قرار گرفته. در پایین دوربین های اصلی حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

کلید پاور در سمت راست قاب قرار دارد و کلیدهای تنظیم صدا در کنار کلید فعال سازی دستیار هوشند گوگل در سمت چپ قاب به چشم می خورند. در پایین قاب هم درگاه های USB-C و 3.5 میلی متری هدفون قرار گرفته اند و حفره های مربوط به اسپیکر دستگاه تعبیه شده اند.

مشابه با بسیاری از گوشی های جدید بریدگی نمایشگر به شکل قطره نیز برای آن در نظر گرفته شده. رنگ های پرچمدار ال جی هم قرمز، آبی، نقره ای و مشکی هستند.

ال جی اخیراً از دو موبایل جدید از سری جی 7 رونمایی کرده بود؛ جی 7 وان و جی 7 فیت. مدل اول از اسنپدراگون 835 بهره می برد که نسبت به جی 7 تینکیو با اسنپدراگون 845 در جایگاه پایین تری قرار می گیرد.

جی 7 وان از از نمایشگر 6.1 اینچی با پنل QHD پلاس فول ویژن، نسبت تصویر 19.5 به 9 و بریدگی فوقانی بهره می برد که حسگرهای مجاورت، دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه درآن جای گرفته اند. این گوشی به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

جی 7 فیت از چیپست قدیمی تر اسنپدراگون 821 درکنار 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این گوشی به نمایشگر 6.1 اینچی با پنل LCD مچجهز شده است.

احتمالاً ال جی جی 8 تینکیو تا پیش از نیمه دوم سال 2019 یا به عبارتی بهار سال 1398 معرفی نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

    ال‌جی G7 One اولین تلفن هوشمند ال‌جی با پلت‎فرم Android One است که بهترین‌های تجربه کاربری تلفن هوشمند ال‌جی و تخصص گوگل برای ابتکارآفرینی در جدیدترین سیستم‌عامل تلفن هوشمند را در خود گنجانده است. پشتیبانی از سیستم عامل Android 8.1 Oreo برای ال‌جی G7 One تجربه روان و سریعی از تلفن هوشمند میسر می‌کند و کاربران تنها با ضربه بر روی کلید اختصاصی در کناره گوشی به هوش مصنوعی قدرتمند در دستیار گوگل به راحتی دسترسی خواهند داشت. آنها در این محصول، که اولین تلفن هوشمند Android One گوگل محسوب می‌شود، با خیال راحت از Google Play Protect استفاده کرده و به صورت مرتب آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

  • Dandelions
    Dandelions | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

    دو تلفن هوشمند ال‌جی G7 One و G7 Fit با این هدف طراحی شده‌اند که به گستره وسیعی از مشتریان امکان لذت بردن از امکانات موجود در تلفن‌های هوشمند در پرچمداران را بدهد. با بلوغ اکوسیستم تلفن‌های هوشمند، ارائه تلفن‌های هوشمند پرچمدار و میان‌رده به تنهایی کافی نیست و روز به روز تعداد بیشتری از مشتریان نیازمند مدل‌هایی بین این دو رده خواهند بود

  • Dandelions
    Dandelions | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

    ال‌جی G7 One، یکی از تلفن‌های هوشمند جدید در بازار امروز، از بیشترین تنوع در کارایی برخوردار بوده و به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 در کنار 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. بدنه تمام شیشه‌ای فوق‌العاده زیبا با نوار فلزی ظاهری شیک و مدرن به این تلفن هوشمند داده است؛ محصولی که برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک از رتبه IP68 بهره می‌برد. نمایشگر 6.1 اینچ QHD+ با 1440×3120 پیکسل از نوع Super Bright Display (نمایشگر فوق‌العاده روشن) نسبت تصویر 19.5:9 با کیفیت FullVision و طراحی کم‌حاشیه در قسمت پایین صفحه نمایش دارد. چنین ویژگی‌هایی سبک ظاهری ال‌جی G7 One را آن چنان زیبا می‌کند که برای مشتریان بسیار جذاب و دلربا خواهد بود.

  • alispiderman
    alispiderman | ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

    این فقط طرح مفهومیه در واقعیت مسلما زشت تر از اینه

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

      پرچمدارای ال‌جی بهترین و تاپ ترین مدل هایی هستند که کارشناسان این صنعت معرفی میکنن. وی 30 هم یه نمونه بارزش. که از همه نظر سرتر از پرچمدارای دیگه است. ال جی در زمینه لوازم خونگی، صوتی و تصویری و دستگاه های تهویه مطبوع یکی از برندهای اول هستش و همیشه محصولاتی که تولید می کنه در عین حال که طراحی شیک و مبتکرانه ای دارند فناوری های پیشرفته ای هم دارن که برای اولین بار در محصولاتش به کار رفته. در زمینه تلفن های هوشمند هم داره سعی خودش رو میکنه و مطمئن باشید همون طور که بخش های دیگه اش اوله، موبایل هاش هم اول خواهند بود. چون در زمینه طراحی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دقت و وسواس خاصی داره و سعی میکنه بهترین ها رو انتخاب کنه و بیشترین امکانات رو در محصولات خودش بگنجونه.

  • oldboy
    oldboy | ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

    پشتش خیلی خوشکله
    دم سازنده این ویدیو گرم
    ناچشم انقدر کوچیکه که فکر میکنی تمام صفحه است
    من از ناچ بدم میاد ولی این یکی واقعا خوبه

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

      ناچ یا صفحه‌نمایش دوم جدید تو این گوشی شبیه همونیه که در جی 7 ال جی به کار گرفته شده منتهااز جهاتی بهبود پیدا کرده. توی جی 7 در هنگام تنظیم صفحه نمایش براساس کاربری و سلیقه کاربر، انتخاب‌های مختلفی را پیش روی او قرار می‌دهد. نمایشگر می‌تواند کاملا بسط پیدا کند و حالتی بدون حاشیه به گوشی بدهد و یا می توان آن را به سبک سنتی تر که در آن نوار اطلاع رسانی به طور کامل مشکی شده است تنظیم کرد. کاربران حتی می توانند نوار اطلاع رسانی را به یک رنگ دیگر برای شخصی تر کردن گوشی خود تغییر دهند. احتتمالا در این مدل میشه انتظارات بیشتری رو داشت.

مطالب پیشنهادی