ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت آیفون ۶.۱ اینچی احتمالا ۶۹۹ دلار نخواهد بود

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون های ۲۰۱۸، خبرهایی از قیمت بالاتر از حد انتظار آنها به گوش می رسد. با اطمینان بالایی می توان گفت که اپل امسال سه مدل مختلف آیفون ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون های ۲۰۱۸، خبرهایی از قیمت بالاتر از حد انتظار آنها به گوش می رسد.

با اطمینان بالایی می توان گفت که اپل امسال سه مدل مختلف آیفون را روانه بازار می کند که شامل جایگزین ۵.۸ اینچی آیفون ۱۰ به نام Xs، نسخه ۶.۵ اینچی با پسوند Xs Max و مدل ارزان قیمت تر ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD است.

بر اساس خبرهایی که به نقل از افشاگرانی آلمانی منتشر شده بود، آیفون ۶.۱ اینچی با پنل نمایشگر LCD قیمتی برابر با آیفون ۸ به هنگام عرضه خواهد داشت که ۶۹۹ دلار بود. این منابع قبلاً سابقه خوبی در انتشار اطلاعات مربوط به اپل داشته اند، حالا اما منبعی دیگر مدعی شده کمپانی کوپرتینویی به این قیمت ها رضایت نخواهد داد و کاربران باید آماده پرداخت هزینه بیشتر باشند.

آیفون ۶.۱ اینچی
تصویر منتسب به آیفون ۶.۱ اینچی

به گفته یکی از تحلیلگران موسسه معتبر «گلدمن ساکس» به نام «راد هال» قیمت آیفون ۶.۱ اینچی بر خلاف پیش بینی های قبلی حداقل ۸۴۹ دلار خواهد بود.

راد هال بر این باور است که اپل امکان کاهش بهای آیفون ۹ تا ۸۰۰ دلار را هم دارد اما با توجه به تقاضای بیش از حد انتظار برای آیفون ۱۰ هزار دلاری، بعید به نظر می رسد تمایلی به کاهش قیمت داشته باشد.

پیش از این «مینگ-چی کو»، از تحلیلگران قابل اعتماد اپل مدعی حذف قابلیت 3D Touch در آیفون ۹ شده بود. این قابلیت به کاربر امکان می دهد با اعمال فشار خاصی روی صفحه، ژست های حرکتی ویژه ای را اجرا نماید. دوربین اصلی موبایل مورد بحث نیز برخلاف Xs و Xs Max میزبان یک سنسور است و بر اساس تصاویر منتسب به آن، باید منتظر عرضه این گوشی در سه رنگ سفید، قرمز و آبی باشیم.

از آنجا که بر اساس شایعات موجود آیفون Xs حدود ۷۹۹ و مدل بزرگتر ۹۹۹ دلار قیمت داشتند، در صوتی که پیش بینی این تحلیلگر درست از آب درآید این دو محصول نیز به ترتیب با نرخ هایی حدود ۹۴۹ و ۱۱۴۹ دلار روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی