ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر ترامپ
نرم افزار و اپلیکیشن

وقتی توییتر به پست های ترامپ لایک تقلبی می دهد

تظاهر توییتر به اینکه کاربران پست های ترامپ را لایک کرده اند، واکنش های مختلفی را در پی داشته است. اخیرا تعداد زیادی از کاربران توییتر از دریافت اعلان هایی خبر داده اند که بر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

تظاهر توییتر به اینکه کاربران پست های ترامپ را لایک کرده اند، واکنش های مختلفی را در پی داشته است.

اخیرا تعداد زیادی از کاربران توییتر از دریافت اعلان هایی خبر داده اند که بر اساس آن دوستان آنها توییت های دونالد ترامپ، رییس جمهوری ایالات متحده را لایک کرده اند، در حالی که پس از بررسی های بیشتر مشخص شده آنها هرگز چنین کاری نکرده اند.

با توجه به گستردگی بالای این مساله برخی عقیده داشتند که هدف از اینکار جلب توجه تعداد بیشتری از کاربران به توییت های اغلب جنجالی ترامپ درباره مسائل اجتماعی و سیاسی است. با این حال توییتر در واکنش به پرسش های کاربران این اتفاق را ناشی از یک باگ اعلام کرده که نه تنها حساب کاربری ترامپ، بلکه اکانت های دیگری را نیز تحت تاثیر قرار داده است. توییتر ترامپمشکل مذکور هنوز به صورت کامل حل نشده و از اینرو تظاهر به علاقه داشتن کاربران به برخی پست های جنجالی یا توهین آمیز ممکن است مشکلاتی را برای آنها ایجاد کند. خوشبختانه این مشکل تنها در تایم لاین نمایش داده شده و در تب لایک های پروفایل کاربر دیده نمی شود.

باگ مذکور ناشی از قابلیتی است که برای نمایش پست های مورد علاقه یک کاربر به دوستان وی بکار می رود و در اینستاگرام هم شاهد ان بوده ایم. توییتر علاوه بر این حتی مطالبی را که کاربر احتمالا به آن علاقه هم ندارد در فید وی نمایش می دهد و برخی عقیده دارند که هدف از اینکار خارج کردن افراد از پیله ای است که اطراف خود تنیده اند.

بدین ترتیب کاربران در مطالب دیگر هم درگیر شده و میزان تعامل و تبادل نظر بین آنها افزایش خواهد یافت. برخی از کاربران تظاهر به لایک شدن پست های توییتر ترامپ را هم در همین راستا تلقی می کردند که با واکنش منفی مسئولان این پلتفرم اجتماعی روبه رو شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی