ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون Xc
تکنولوژی

نام و قیمت احتمالی آیفون ۶.۱ اینچی مشخص شد

اپل چهارشنبه هفته جاری از موبایل های جدیدش رونمایی می کند و اگر چه تقریبا همه جزییات آنها مشخص شده اما آنچه که تا کنون با قطعیت درباره آن صحبت نمی شد، نام هایی است ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

اپل چهارشنبه هفته جاری از موبایل های جدیدش رونمایی می کند و اگر چه تقریبا همه جزییات آنها مشخص شده اما آنچه که تا کنون با قطعیت درباره آن صحبت نمی شد، نام هایی است که کمپانی کوپرتینویی برای محصولات جدیدش انتخاب کرده.

حالا اما در تصویری که از رویداد بازاریابی اپراتور China Mobile درز کرده نام مدل مجهز به نمایشگر ۶.۱ اینچی آیفون Xc ذکر شده و این در حالی که در شایعات قبلی آیفون ۹ خوانده شده بود. دلیل انتخاب این اسم مشخص نیست اما می توان آن را اشاره ای به آیفون 5c دانست که در سال ۲۰۱۳ نقش مدل اقتصادی را بازی می کرد و حالا آیفون Xc قرار است همین کاربرد را داشته باشد.

احتمالا چهارشنبه علاوه بر آیفون ۶.۱ اینچی شاهد معرفی دو مدل دیگر هم خواهیم بود که عبارتند از جایگزین ۵.۸ اینچی آیفون ۱۰ به نام Xs و نسخه ۶.۵ اینچی که قبلا نام آن Xs Max عنوان شده بود اما در اسناد اپراتور چینی XS Plus خوانده شده است. اگرچه نمی توان در مورد صحت این اسناد با قطعیت اظهار نظر کرد اما شیوه نامگذاری به کار رفته در آنها با روش کمپانی کوپرتینویی همخوانی دارد. آیفون Xcجدای از نام آیفون های ۲۰۱۸ در این اسناد به قیمت و تاریخ عرضه مدل های جدید نیز اشاره شده که برابر با سی ام شهریور ماه خواهد بود. بر اساس این سند آیفون های Xs، Xs پلاس و مدل ارزانتر Xc به ترتیب ۱۰۷۹، ۱۲۲۵ و ۸۶۰ دلار قیمت خواهند داشت.

قیمت های ذکر شده به مراتب بالاتر از شایعات قبلی است، هرچند بخشی از آن به تعرفه واردات و مالیات برمی گردد اما به گفته یکی از تحلیلگران موسسه «گلدمن ساکس» حتی در آمریکا هم قیمت آیفون Xc برخلاف پیش بینی های قبلی ۶۹۹ دلار نبوده و با قیمت ۸۴۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی