ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لارا کرافت
ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Shadow of Tomb Raider منتشر شد؛ دختر جنگل‌ [تماشا کنید]

در حالی که تنها چندساعت تا انتشار نمره‌های Shadow of Tomb Raider باقی مانده و کمتر از یک هفته تا عرضه خود بازی، اسکوئر انیکس تریلر زمان عرضه این عنوان را منتشر کرده است. همان‌طور ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

در حالی که تنها چندساعت تا انتشار نمره‌های Shadow of Tomb Raider باقی مانده و کمتر از یک هفته تا عرضه خود بازی، اسکوئر انیکس تریلر زمان عرضه این عنوان را منتشر کرده است.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید،‌ قرار است تا در این عنوان لارا مرگبارترین ماجراجویی خود را شروع کرده و اتفاقاتی را تجربه کند که او را تبدیل به یک مهاجم مقبره و شخصی که پیش از این در سری کلاسیک توم ریدر با آن روبرو بودیم می‌کند.

به همین دلیل، محیط‌های بازی بیشتر از گذشته خطرناک خواهند بود و جنگل به عنوان محلی که بخش عظیمی از داستان Shadow of Tomb Raider در آن جریان دارد،‌ عوامل مرگبار و خطرناک زیادی را درون خود جای داده است.

البته مرگبار شدن محیط به عنوان اکشن شدن بازی نیست و بخش زیادی از وقت شما در توم ریدر جدید به محل معماها و کشف مقبره‌های جدید که هر کدام رازهای زیادی را درون خودشان جای دادن خواهد گذشت. در ضمن، همان‌طور که در تریلر قابل مشاهده است، لارا نیز کمی با خلق و خوی قسمت‌های پیش فاصله گرفته و تهدیدی برای محلی‌ها و دشمنانش محسوب می شود.

همچنین با وجود این که Shadow of Tomb Raider آخرین قسمت از سه‌گانه ریبوت توم ریدر محسوب می‌شود و سازندگان هم در کوتاه مدت برنامه‌ای برای عرضه نسخه بعدی ندارند، نباید منتظر کنار گذاشتن  این قهرمان دوست داشتنی به طور کل باشیم و او در این قسمت جان خود را از دست نخواهد داد.

Shadow of Tomb Raider در تاریخ ۲۳ شهریورماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. این بازی در حالی برای هر سه پلتفرم اصلی عرضه منتشر می‌شود که توم ریدر قبلی در انحصاری زمانی پلفترم‌های مایکروسافت قرار داشت. در نهایت امروز و در ساعت ۲۰:۳۰ منتظر نگاه اجمالی دیجیاتو به نمرات منتشر شده از این عنوان باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی