ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی نوت ۵ پرو
تکنولوژی

تست مقاومت شیائومی ردمی نوت ۵ پرو [تماشا کنید]

شیائومی همیشه به تولید موبایل های ارزان قیمت با مشخصات سخت افزاری قدرتمند معروف بوده و به همین دلیل در کشورهایی نظیر چین و هند طرفداران بسیاری دارد، با این حال شوالیه چینی زمانی که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

شیائومی همیشه به تولید موبایل های ارزان قیمت با مشخصات سخت افزاری قدرتمند معروف بوده و به همین دلیل در کشورهایی نظیر چین و هند طرفداران بسیاری دارد، با این حال شوالیه چینی زمانی که پای مقاومت میان رده ها به میان می آید، ظاهرا حرف چندانی برای گفتن ندارد.

کانال یوتیوبی JerryRigEverything که در زمینه محک زدن گجت ها از نظر مقاومت در برابر خراش، آتش و فشار شهرت دارد، اخیرا سراغ یکی از میان رده های شیائومی به نام ردمی نوت ۵ پرو رفته که اواخر سال گذشته معرفی شد.

تست «زک نلسون» با آزمایش آسیب پذیری نمایشگر در برابر خراش شروع می شود که به لطف محافظ گوریلا گلس تا سطح ۵ از خود مقاومت نشان می دهد اما در سطوح ۶ و به ویژه ۷ خراش ها ظاهر می شوند. کلیدهای فیزیکی و لبه کناری از فلز ساخته شده اند اما پنل فوقانی پلاستیکی است و سطح رویی آن به راحتی کنده می شود.

سنسور اثر انگشت حرف چندانی برای گفتن نداشته و نه تنها خراش های بسیاری روی آن شکل می گیرد بلکه دیگر قادر به شناسایی اثر انگشت کاربر نیست.

نمایشگر ۵.۹۹ اینچی از نوع IPS LCD بوده و از اینرو پس از تیره شدن بر اثر حرارت باید دوباره به حالت قبلی بازگردد که پس از ۹ ثانیه همین اتفاق هم می افتد.

در مرحله سوم نوبت به تست خمش می رسد که با ارفاق می توان به نوت ۵ پرو نمره قبولی داد، با این وجود فاصله ای بین صفحه نمایش و فریم ایجاد شده و ضعیف ترین بخش قاب که بین کلیدهای صدا و پاور قرار دارد، ممکن است با افزایش فشار دچار شکستگی شود.

ردمی نوت ۵ پرو از پورت نسبتا قدیمی micro-USB و فرستنده مادون قرمز بهره برده و حاشیه قابل توجهی در اطراف نمایشگر آن دیده می شود، با این حال چیپست اسنپدراگون ۶۳۶، ۴ گیگابایت رم و قیمت ۲۰۰ یورویی خریداران بسیاری را به آن جلب کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ggame
    Ggame | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

    خوبه من redmi 5 plus دارم مثل همین ولی کوالکام 625 این 636 هستش و دوربین دوتایی ?

مطالب پیشنهادی