ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعاتی از آیفون دو سیم کارت و حافظه داخلی گوشی های آتی اپل منتشر شد

در حالی که بیشتر گمانه زنی های اخیر به نام های آیفون Xs در کنار Xs پلاس و مدل ارزان قیمت تر Xc به عنوان موبایل های آتی اپل اشاره کرده اند، اخیراً تصویر برچسب ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۹

در حالی که بیشتر گمانه زنی های اخیر به نام های آیفون Xs در کنار Xs پلاس و مدل ارزان قیمت تر Xc به عنوان موبایل های آتی اپل اشاره کرده اند، اخیراً تصویر برچسب های جعبه 2 مدل از این سه دیده شده که نام های آنها را تأیید می کند. علاوه بر این خبر دیگری حکایت از آیفون دو سیم کارت دارد. در این هیاهو بلومبرگ هم خبر از نام جدید یکی از آیفون ها می دهد.

تقریباً می توان با اطمینان گفت که آیفون های آتی قرار است در 3 مدل عرضه شوند؛ مدلی با نمایشگر 5.8 اینچی به عنوان جایگزین آیفون 10 به نام آیفون Xs، آیفونی بزرگتر با نمایشگر 6.5 اینچی که آیفون Xs پلاس نام می گیرد و در نهایت مدل ارزان قیمت تر Xc با نمایشگر 6.1 اینچی. در حالی که قرار است دو مدل بالاتر با نمایشگر OLED همراه شوند آیفون Xc از نمایشگر LCD بهره خواهد برد.

برچسب هایی که به تازگی تصاویر آن منتشر شده اطلاعات ضد و نقیضی را نشان می دهند و شاید با اشتباهاتی همراه باشند. به نظر می رسد برای اینکه حروف Xs در هنگام خواندن با «eXes» اشتباه گرفته نشوند، اپل تصمیم گرفته از حرف «s» کوچک استفاده کند. به این ترتیب شاید بتوان آن را تِن اِس (ten s) خواند، مشابه با آیفون 10 قبلی.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد به کابل لایتنینگ مرتبط است. پیش از این گمانه زنی هایی مطرح شده بود که اشاره به جایگزینی درگاه لایتنینگ با USB-C داشت. با این حال این تصاویر خبر از کابل لایتنینگ می دهند.

علاوه بر این در مورد آیفون Xs به نظر می رسد با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و 64 گیگابایتی طرف هستیم.

گزارش دیگری از منابع چینی اشاره کرده اند که ارزان قیمت ترین آیفونی که قرار است در 21 شهریور ماه معرفی شود از 2 سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد و البته شاید شاهد دو مدل آیفون با قابلیت پشتیبانی از 2 سیم کارت باشیم. همچنین گفته شده این مدل تنها در بازار چین روانه بازار خواهد شد.

آیفون دو سیم کارت قرار است با شبکه های اپراتور چاینا تلکام سازگار باشد و در کنار آن چاینا موبایل دیگر اپراتور این کشور نیز خبر این گوشی دو سیم کارت اپل می دهد.

خبرگزاری بلومبرگ هم اعلام کرده که آیفون ارزان قیمت با نمایشگر LCD در ابتدای عرضه در تعداد محدود روانه بازارها خواهد شد. دلیل این موضوع مشکلات مرتبط با این نوع نمایشگرها عنوان شده است. به نظر می رسد چندین مشکل در زمینه اتصال بخش مرتبط با تولید نور پس زمینه نمایشگر پیش آمده باشد.

از سوی دیگر بلومبرگ اعتقاد دارد که این گوشی نه آیفون Xc بلکه آیفون Xr نام خواهد داشت.

آیفون های جدید اپل قرار است در رویداد 21 شهریور ماه در مقر این شرکت رونمایی شوند. با پوشش زنده دیجیاتو از این مراسم همراه باشید.

 

تماشا کنید: افشاگر معروف اپل و انتشار ویدئویی از ماکت آیفون های ۲۰۱۸

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی