ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ عرضه احتمالی آیفون Xs و Xs Plus توسط شریک اروپایی اپل فاش شد

در حالی که تنها 48 ساعت با برگزاری مراسم معارفه آیفون های 2018 و مورد انتظار اپل فاصله داریم، تاکنون هیچ یک از اینسایدرهای شناخته شده اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه موبایل های «تمام نمایشگر» اهالی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۰:۵۰

در حالی که تنها 48 ساعت با برگزاری مراسم معارفه آیفون های 2018 و مورد انتظار اپل فاصله داریم، تاکنون هیچ یک از اینسایدرهای شناخته شده اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه موبایل های «تمام نمایشگر» اهالی کوپرتینو منتشر نکرده اند. به صورت معمول و با تعیین تاریخ برگزاری مراسم های معرفی دیوایس های هوشمند، حدس تاریخ عرضه آنها کار چندان دشواری نیست و اطلاعاتی که اخیراً از سوی یکی از شرکای ایتالیایی اپل منتشر شده، با آنچه پیشتر انتظار داشتیم همخوانی دارد.

این اپراتور اروپایی به کارمندان خود هشدار داده که از روز 21 الی 27 سپتامبر باید منتظر حجم کاری به مراتب بیشتری نسبت به اوقات دیگر باشند. اگرچه در ایمیل داخلی این کمپانی اشاره ای واضح به نام سه آیفون جدید اپل نشده، موضوع ایمیل تایید می کند که این حجم کاری نامتعارف به اپل ارتباط دارد.

با آگاهی از محتویات ایمیل، دیگر حدس این موضوع کار سختی نیست که عرضه آیفون Xs، آیفون Xs Plus و آیفون Xc از روز 21 سپتامبر (سی ام شهریورماه) در ایتالیا آغاز خواهد شد؛ یعنی در روز جمعه دو هفته دیگر. اگر این موضوع صحت داشته باشد، می توان فرض را نیز بر این گذاشت که پیش فروش سه دستگاه از 14 سپتامبر (21 شهریورماه) آغاز شده و درست مشابه به برنامه عرضه آیفون 8 و 8 پلاس خواهد بود؛ موبایل هایی که 12 سپتامبر 2017 معرفی شدند، 15 سپتامبر برای پیش خرید در دسترس قرار گرفتند و درست یک هفته بعد به دست مشتریان رسیدند.

گفتنی است که البته یکی از آیفون های امسال احتمالاً اندکی دیرتر از دو موبایل دیگر روانه بازار خواهد شد؛ اما بعید است که این تعویق کوتاه مدت به اندازه آیفون X سال گذشته به درازا بکشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی