ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میثم سیدصالحی
تکنولوژی

میثم سیدصالحی مدیرعامل منظومه جام جم شد

«میثم سیدصالحی» که مدیریت پیام رسان سروش را برعهده داشت تغییر سمت پیدا کرده و مدیرعامل منظومه فرهنگی رسانه‌ای جام جم شده است. این خبر توسط خود سایت جام جم آنلاین و رییس هیات مدیره ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

«میثم سیدصالحی» که مدیریت پیام رسان سروش را برعهده داشت تغییر سمت پیدا کرده و مدیرعامل منظومه فرهنگی رسانه‌ای جام جم شده است. این خبر توسط خود سایت جام جم آنلاین و رییس هیات مدیره این سازمان تایید شده و اعلام شده که به زودی مدیر جدید پیام رسان سروش مشخص می‌شود.

«غلامرضا نوری» رییس هیات مدیره جام جم خبر داده که منظومه فرهنگی رسانه‌ای جام جم با تکیه بر سابقه روزنامه جام جم (روزنامه صدا و سیما) در کنار حوزه مطبوعات، در فضای مجازی هم قصد دارد تبدیل به یکی از بازیگران بزرگ شود و با حمایت معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما تبدیل به یک هلدینگ بزرگ در حوزه‌های متنوع رسانه مجازی است:

«یکی از مهم‌ترین ماموریت های این منظومه ایجاد «نهضت تولید محتوا» در فضای نوین رسانه است. و به همین منظور در حال ایجاد موسسات و شرکتهای تخصصی و جذب سرمایه گذار و تاسیس صندوق سرمایه گذاری توسعه محتوای فضای مجازی هستیم. تا تعیین مدیر جدید پیام رسان سروش ، آقای فرهاد مرادی به عنوان مدیر روابط عمومی این پیام رسان ، پاسخگوی همکاران رسانه ای هستند.»

میثم سیدصالحی

با اینکه بعد از منتشر شدن این خبر، برخی سایت‌ها اعلام کردند که حکم تغییر سمت میثم سیدصالحی از سوی خود مجموعه سروش تکذیب شده، ولی پیگیری‌های دیجیاتو از جام جم حکایت از این دارد که این حکم صد در صد صادر شده و علنی است و جلسات استقرار سیدصالحی در حال برگزاری است. همچنین به نظر می‌رسد «فرهاد مرادی» که پیش‌تر مدیریت روابط عمومی این مجموعه را برای مدتی برعهده داشت، دوباره به همین سمت منصوب شده و مدیرعامل قبلی سروش یعنی «سید جعفر خورشاد» در حال حاضر ریاست شرکت توسعه و فناوری سروش را بر عهده دارد که حوزه تکنولوژی و کارهای IT این اپلیکیشن را انجام می‌دهد.

میثم سیدصالحی
تصویری از جلسه فروردین ماه که «پیام رسان سروش» به منظومه جام جم پیوست

در اواسط فروردین ماه امسال بود که سهام شرکت سروش رسانه که یک شرکت فنی وابسته به صندوق بازنشستگی سازمان صدا و سیما است به منظومه فرهنگی رسانه ای جام جم که یک موسسه تخصصی فرهنگی ،رسانه ای است منتقل شد و پیام رسان سروش رسما زیرنظر مجموعه جام جم قرار گرفت.

ناگفته نماند در روزهای اخیر پیام رسان سروش با یک ریزش چند میلیونی کاربر مواجه بوده و چالش‌های جدیدی در پیش روی خود دارد که باید دید آیا مدیرعامل جدید این مجموعه خواهد توانست از آنها گذر کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • salar810
    salar810 | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

    با اون بودجه که تو نابود کردی میشد یکی از همین پیام رسان های دشمن رو خرید

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

    خخخخخخخ
    سروش به فنا رفت ..

  • hamidic
    hamidic | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

    این یا.... از مدیر عاملی فقط پول گرفتن رو بلده ? ? ?

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

    طرف با اینهمه وام و همایت یه پیام رسان رو نتونست جمع کنه،البته فرق نمیکنه رسانه ایه برای مصارف خودشون فرقی نمیکنه چجور اداره بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی