ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمیپن از مدرسه اسنپ
تکنولوژی

اسنپ با کمپین «ازمدرسه» به استقبال ماه مهر می‌رود

با فرا رسیدن نیمه دوم شهریورماه، شهر رنگ و بوی دیگری گرفته و تمام بچه‌ها در انتظار اول مهر هستند. نمایشگاه‌های گوناگون مختلف که همگی با محوریت بازگشایی مدارس هستند در جای جای نقاط کشور ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

با فرا رسیدن نیمه دوم شهریورماه، شهر رنگ و بوی دیگری گرفته و تمام بچه‌ها در انتظار اول مهر هستند. نمایشگاه‌های گوناگون مختلف که همگی با محوریت بازگشایی مدارس هستند در جای جای نقاط کشور به چشم می‌خورد و سال تحصیلی جدید به زودی آغاز خواهد شد. اسنپ هم در این روزها تصمیم گرفته به استقبال این واقعه مهم برود و به نوبه خودش نقشی را در این روزها ایفا کند.

#ازمدرسه توسط گروه اسنپ به کاربرانش معرفی شده تا هر شخص خاطراتی از دوران مدرسه خود را به نگارش در بیاورد و آن را در شبکه‌های اجتماعی برای دیگران بازنشر کند. قرار است که از بین تمامی این پست‌هایی توییتری و اینستاگرامی، چهار پست برنده شوند و به نویسندگان آنها جوایزی از سوی اسنپ تعلق بگیرد. نویسندگان دو پست توییتری و دو پست اینستاگرامی که در این کمپین مشارکت کنند، هر کدام مبلغ دو میلیون تومان جایزه نقدی را به خانه خواهند برد.

کمیپن از مدرسه اسنپ

همچنین باید به خاطر داشته باشید که صفحه اجتماعی‌تان در هر کدام از این دو شبکه اجتماعی حتما پابلیک (عمومی) باشد تا پست ها قابل رویت باشند. سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین اسنپ با شعار یادمان باشد که مدرسه می‌تواند بهشت بچه‌ها باشد این کمپین را راه اندازی کرده و برای آن هم موزیک ویدیو یک دقیقه کوتاهی در سبک رپ تولید کرده که در نوع خود دیدنیست. می‌توانید این موزیک ویدیو را در زیر ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی