ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پیش فروش 40 هزار دستگاهی ایران خودرو به تعویق افتاد؛ شرایط فروش شهریور 97

مدیرعامل ایران خودرو در گفتگو با خبرگزاری صدا سیما از تعویق شرایط فروش تازه این شرکت تا اوایل هفته آینده خبر داده است. ایران خودرو به تازگی شرایط پیش فروش مشارکت در تولید خود را ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۷

مدیرعامل ایران خودرو در گفتگو با خبرگزاری صدا سیما از تعویق شرایط فروش تازه این شرکت تا اوایل هفته آینده خبر داده است. ایران خودرو به تازگی شرایط پیش فروش مشارکت در تولید خود را که مخصوص شهریور ماه سال جاری می باشد اعلام کرده است. مطابق با این شرایط فروش، متقاضیان محترم می توانند محصولات ایران خودرو را از روز سه شنبه ۹۷/۰۶/۲۰ لغایت ۹۷/۰۶/۳۱ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جدول پیوست خریداری کنند.

این شرایط فروش شامل پیش پرداخت 20 و 25 میلیون تومانی با موعد تحویل از  آبان تا اسفند سال آینده (98) می شود. این طرح که به عنوان طرح فیروزه ای ایران خودرو (مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو) نیز مطرح شده است از سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 15 درصد برخوردار خواهد شد.

البته ایران خودرو تاکنون فهرست خودروهای قابل عرضه در این طرح را اعلام نکرده است اما با توجه به عدم عرضه خودروهایی مانند تندر 90 طی ماه های اخیر، به نظر می رسد که حجم اصلی تولید برای سال 98 به خودروهای چینی و محصولات قدیمی ایران خودرو نظیر پژو 206، سمند و پژو 405 اختصاص خواهد داشت.

شرایط ویژه بخشنامه :

  •  در این بخشنامه و در زمان ارسال دعوتنامه، خودروهای قابل عرضه به مشتریان مشخص و اعلام خواهد شد.
  • در این بخشنامه، پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتری امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت.
  • امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام برای مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نیست.
  • قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان تحویل تعیین خواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه پیش فروش که ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۰ اعلام شده بود تا اوایل هفته آینده به تعویق افتاده است.

  • هدیه همکاری مشارکت در تولید برای موعد تحویل ماه‌های آبان و آذر ۹۸ به مبلغ پیش‌پرداخت معادل ۲ درصد سود مقطوع علاوه بر سود مشارکت اعلامی در نظر گرفته شده است.
  • هدیه همکاری مشارکت در تولید برای موعد تحویل ماه‌های دی و بهمن و اسفند ۹۸ به مبلغ پیش‌پرداخت معادل ۳ درصد سود مقطوع علاوه بر سود مشارکت اعلامی در نظر گرفته شده است.
  • در هنگام صدور دعوت‌نامه صرفا خودروهایی که با توجه به شرایط روز ایران خودرو قابل عرضه باشند، جهت انتخاب در دعوت‌نامه ذکر خواهد شد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی