ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لیست خریداران
خودرو

سایپا لیست خریداران پیش فروش اخیر را در اختیار ایران خودرو قرار داد

ليست اسامی ثبت نام كنندگان طرح پيش فروش محصولات گروه خودروسازی سايپا به شركت ايران خودرو تحويل داده شد. به گزارش سايپانيوز،‌ با توجه به هماهنگی انجام شده با گروه صنعتی ايران خودرو مبنی بر ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

لیست اسامی ثبت نام کنندگان طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرکت ایران خودرو تحویل داده شد.

به گزارش سایپانیوز،‌ با توجه به هماهنگی انجام شده با گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر ارسال لیست اسامی افرادی که در طرح پیش فروش خودرو گروه سایپا شرکت و موفق به ثبت نام شده‌اند به منظور جلوگیری از دلالی و سفته بازی و فروش محصولات به مصرف کننده واقعی، این اسامی از سوی گروه سایپا آماده و تحویل گروه صنعتی ایران خودرو شده است.

لیست خریداران

با توجه به استقبال بسیار خوب از طرح پیش فروش 50 هزار دستگاه از محصولات سایپا و به دلیل تطبیق شرایط اعلام شده در این طرح با خریداران محصولات، این اقدام زمان‌بر بوده و سایپا پس از بررسی شرایط ثبت نام کنندگان با شرایط اعلامی در طرح، لیست نهایی ثبت نامی را آماده و به گروه صنعتی ایران خودرو تحویل داده است.

گفتنی است در این طرح تعداد 50 هزار نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 44 درصد افراد از طریق رایانه، 54 درصد از طریق تلفن همراه هوشمند و 2 درصد از طریق تبلت وارد سایت ثبت نام گروه سایپا شده اند.

لیست خریداران

پیش از این اعلام شده بود مشتریانی که در طرح فروش اخیر شرکت سایپا ثبت نام کرده‌اند، امکان حضور در طرح آتی پیش فروش محصولات ایران خودرو را نخواهند داشت.

گروه خودروسازی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای عنوان کرده بود که به منظور توزیع عادلانه محصولات میان مشتریان واقعی طبق هماهنگی با گروه خودرو سازی سایپا، کدملی تمام مشتریانی را که در طرح پیش فروش این شرکت ثبت کرده‌اند را دریافت خواهد کرد.

بر اساس اعلام ایران خودرو، هدف آنها از این اقدام توزیع محصولات میان جامعه مصرف کننده و مشتریان نهایی است و باید کسانی برای خرید خودرو اقدام کنند که صرفا نیازمند خودروی شخصی و مصرف کننده واقعی هستند. ایران خودرو قرار است بزودی طرح پیش فروش 40 هزار دستگاه از محصولات خود را اجرا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی