ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسمارت واچ های جدید شیائومی تا یک هفته دیگر معرفی می شوند

به نظر می رسد برند هوامی، یکی از زیرمجموعه های شیائومی مشغول توسعه اسمارت واچ های تازه ای در خانواده Amazfit بوده است که در روز 17 سپتامبر (26 شهریورماه) به صورت رسمی رونمایی می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۵۰

به نظر می رسد برند هوامی، یکی از زیرمجموعه های شیائومی مشغول توسعه اسمارت واچ های تازه ای در خانواده Amazfit بوده است که در روز 17 سپتامبر (26 شهریورماه) به صورت رسمی رونمایی می شوند.

اینطور که از تصویر منتشر شده در فضای مجازی بر می آید، هوامی یک مدل مخصوص از ساعت هوشمند جدیدش تدارک دیده که از فیلم جنجالی Avengers: The Infinity War الهام گرفته است و قطعاً هزینه بیشتری روی دست مشتریان خواهد گذاشت.

ساعت هوشمند جدید برند هوامی، زیر مجموعه شیائومی

هوامی در رویداد خود از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد؟ گفته می شود برند زیرمجموعه شیائومی ساعت های هوشمندی با سیستم عامل مخصوص به خود توسعه داده و ضمناً از بندهای هوشمندی رونمایی خواهد کرد که با قیمت 50 الی 200 دلار، قابلیت های متنوعی را در دسترس کاربران قرار می دهند.

ناگفته نماند که هوامی آخرین محصول خود، یعنی ساعت هوشمند Amazfit Bip را در ماه جولای اخیر معرفی کرد که درست مثل ساعت های برند Pebble، عمر باتری 30 روزه را ارائه می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Roozbeh Ehteshami
    Roozbeh Ehteshami | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

    تو اپ قبلی تعداد کامنتا نشون میداد اگه میشه اون امکان اضافه کنید

مطالب پیشنهادی