ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و ویدیو‌های پیکسل بوک 2 پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

گوگل قصد دارد که ۱۷ مهرماه طی رویداد خاصی از سری جدید سخت افزار‌های پیکسل رونمایی کند. کارشناسان باور دارند در این مراسم گوشی جدید شرکت آمریکایی یعنی پیکسل ۳ معرفی خواهد شد اما به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

گوگل قصد دارد که ۱۷ مهرماه طی رویداد خاصی از سری جدید سخت افزار‌های پیکسل رونمایی کند. کارشناسان باور دارند در این مراسم گوشی جدید شرکت آمریکایی یعنی پیکسل ۳ معرفی خواهد شد اما به تازگی تصاویر و ویدیویی از لپتاپ جدیدی منتشر شده که احتمال معرفی یک پیکسل بوک جدید را در این رویداد بالا برده است.

بر اساس عکس‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد گوگل قصد داشته باشد دو پیکسل بوک ۲ متفاوت را عرضه کند که به کروم‌بوک های هیبردی شباهت داشته باشند و از یک نمایشگر تقریباً بدون حاشیه بهره ببرند.

بر اساس تبلیغ‌های رسمی گوگل در شبکه اجتماعی فیسبوک، به احتمال قوی پیکسل بوک 2 با نام رمزی اطلس معرفی خواهد شد و با کمک لولای ۳۶۰ درجه‌ی خود می تواند به لپتات یا تبلت تبدیل گردد.

همچنین سایت Chrome Unboxed چند عکس از پیکسل بوک 2 اطلس منتشر نموده که طراحی نهایی آن را برای کاربران نمایان کرده است. البته برخی کارشناسان حاشیه‌های باریک به کار رفته در این لپتاپ را مانور‌های تبلیغاتی تلقی کرده‌اند و بعید می‌دانند گجتی با این خصوصیات توسط گوگل معرفی گردد.

چندی پیش هم ویدیوی کوتاهی از این محصول در فضای مجازی منتشر شد که یک دیوایس با حاشیه‌های باریک و کیبوردی با کلید‌های گرد را به نمایش می‌گذاشت. این ویدیو از فاصله‌ی بسیار نزدیکی فیلمبرداری شده بود، به همین دلیل ویژگی‌های زیادی از گجت یاد شده هنوز لو نرفته. با این وجود به نظر می‌رسد تبلت یاد شده از یک صفحه کلید جدا شدنی بهره ببرد.

این مسئله پیکسل بوک 2 اطلس را به رقیبی قدرتمند برای تبلت‌هایی سرفس گو و سرفس پرو شرکت مایکروسافت تبدیل می‌کند. با این وجود هنوز گوگل رسماً اعلام نکرده که قصد دارد از مدل‌های مختلف پیکسل بوک‌ 2 در رویداد مهرماه رونمایی کند.

 

تماشا کنید: ویدیوی جعبه گشایی با کیفیتی از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی