ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردیاب سامسونگ
تکنولوژی

ردیاب سامسونگ برای پیدا کردن اشیاء گم شده معرفی شد

سامسونگ از ردیاب SmartThings رونمایی کرده که به جای بلوتوث بر LTE-M مبتنی است. می توانید این دستگاه را به لوازم خود از جمله کیف دستی، چمدان، سگ یا گربه خود متصل کنید تا در هر لحظه از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

سامسونگ از ردیاب SmartThings رونمایی کرده که به جای بلوتوث بر LTE-M مبتنی است. می توانید این دستگاه را به لوازم خود از جمله کیف دستی، چمدان، سگ یا گربه خود متصل کنید تا در هر لحظه از موقعیت آنها به راحتی مطلع شوید.

موقعیت ردیاب جدید سامسونگ را می توان به واسطه ارتباط با شبکه های سلولی موبایل پیدا کرد. علاوه بر این اگر کلید تعبیه شده روی آن را 2 بار بفشارید موقعیت دستگاه به اپ  SmartThings ارسال می شود و گزینه ای برای ارسال سیگنال SOS هم در نظر گرفته شده است.

به لطف سازگاری ردیاب با اپ یاد شده می توانید سناریوهای ویژه ای را تعریف کنید. به عنوان مثال هنگامی که ردیاب وارد خانه شد، سایر تجهیزات هوشمند سازگار از جمله چراغ ها یا دوربین های امنیتی روشن شوند. همچنین می توانید محدوده ای را برای ردیاب تعریف کنید که در صورت خروج آن از منطقه ای خاص هشدار برایتان ارسال شود.

ردیاب سامسونگ

ردیاب سامسونگ در برابر نفوذ آب مقاوم است و با یک بار شارژ می تواند تا یک هفته کار کند. ایده کلی ساخت آن مشابه با محصولات دیگر شرکت ها است با این تفاوت که نمونه های مبتنی بر بلوتوث کوچکتر و ارزان قیمت تر هستند و البته محدوده کارکرد تا 60 متر دارند. اما ردیاب سامسونگ که بر شبکه های ویژه اینترنت اشیا LTE-M مبتنی است تقریباً هیچ محدودیتی در فاصله کارکرد ندارد.

ردیاب سامسونگ در حال حاضر با پشتیبانی اپراتور مخابراتی AT&T عرضه می شود و قیمتی 99 دلاری به همراه یک سال خدمات شبکه اپراتور را دارد. پس از آن کاربران باید 5 دلار در ماه یا 50 دلار برای یک سال اشتراک سرویس بپردازند. در آینده قرار است این محصول توسط اپراتورهای دیگری از جمله ورایزن نیز عرضه شود.

هواوی نیز در رویداد IFA 2018 گجت کوچک هواوی لوکِیتور (Huawei Locator) را معرفی کرد که بر GPS، بلوتوث و eSIM مبتنی بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی