ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Assassin’s Creed: Odyssey منتشر شد؛ سرنوشت یونان در دستان شما

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، در سال‌های اخیر و با عرضه Assassin’s Creed: Origins، سری اساسینز کرید از اکشن ماجرایی به نقش آفرینی تغییر سبک داده است. یکی از مهم‌ترین المان‌های عناوین نقش آفرینی باز بودن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، در سال‌های اخیر و با عرضه Assassin’s Creed: Origins، سری اساسینز کرید از اکشن ماجرایی به نقش آفرینی تغییر سبک داده است. یکی از مهم‌ترین المان‌های عناوین نقش آفرینی باز بودن دست کاربران در انتخاب دیالوگ‌ها و پیشبرد داستان به سبکی است که خود کاربر به آن علاقه‌مند است.

حال به نظر می‌رسد که این المان‌ها در قسمت جدید اساسینز کرید یعنی Assassin’s Creed: Odyssey قرار است تا وارد مرحله جدیدی بشوند و انتخاب‌های شما طی داستان نقش بسزایی را در نحوه پیشبرد و تغییر سرنوشت شخصیت‌های مختلف خواهد گذاشت.

مدیر نوآوری بازی هم به این نکته اشاره کرده بود کاربران با تصمیماتی که می‌گیرند، دنیای مختص به خودشان را خواهند ساخت. او همچنین اعلام کرد اضافه شدن سیستم انتخاب به بازی، باعث ایجاد تنوع در مراحل فرعی شده است.

این نوآوری‌ها در تریلر جدیدی که از Assassin’s Creed: Origins منتشر شده، به خوبی به تصویر کشیده شده‌اند. طی این ویدیو شما می‌بینید که هر کدام از انتخاب‌ها چگونه روی روند بازی تاثیر عمیقی خواهند گذاشت.

جدا از انتخاب‌های گوناگونی که در صحبت با افراد مختلف مختار استفاده از آن‌ها هستید، کار‌هایی مانند کمک به مردم طی مرحله‌ای خاص یا تلاش برای انجام ماموریتی به سر و صدا، روی سرنوشت داستان موثر خواهد بود.

مبارزات این عنوان هم به 3 زیر شاخه تقسیم می شوند و نقشى مهم را در گیم پلى ادیسه ایفا خواهند کرد. این زیر شاخه ها به شما اجازه خواهند داد که راه هاى متفاوتى را براى نفوذ در قلعه و از بین بردن دشمنى خاص در اختیار داشته باشید.

البته تمام این انتخاب‌ها با وجود این که تاثیر گوناگونی دارند،‌ همه سیاه یا سفید نیستند و هر کدام از آن‌ها اتفاق‌های مثبت یا عواقبی منفی را برای شما به‌وجود خواهند آورد. معنای سبک نقش آفرینی به خوبی در Assassin’s Creed: Origins قابل مشاهده خواهد بود و شما در هر کدام از بخش‌های مختلف می‌توانید بازی را به طرزی که دوست دارید پیش ببرید.

ادیسه در تاریخ 13 مهر برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Abbasi
    Reza Abbasi | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

    چقدر جدیدا ویرایشتون مشکل داره

مطالب پیشنهادی