ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی تاشو سامسونگ
تکنولوژی

چسب جدید سامسونگ احتمالاً مشکل تولید گوشی هوشمند تاشو را حل می کند

در ماه های اخیر خبرهایی از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر شده. اکنون سامسونگ به راهکاری دست یافته که به نظر می رسد یکی از مشکلات اساسی طراحی این گوشی را حل می کند. سامسونگ ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

در ماه های اخیر خبرهایی از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر شده. اکنون سامسونگ به راهکاری دست یافته که به نظر می رسد یکی از مشکلات اساسی طراحی این گوشی را حل می کند.

سامسونگ چسبی را توسعه داده که می تواند در تولید این گوشی به کار رود. پیش از این قرار بود چسب شفافی که در صنعت خودرو کاربرد دارد و توسط شرکت معروف 3M ساخته می شود در تولید گوشی هوشمند تاشو سامسونگ استفاده شود.

به نظر می رسد مشکل چسبی که بتواند در این گوشی به کار رود یکی از دلایلی بوده که سامسونگ پیشتر برای عرضه گوشی هوشمند تاشو با آن دست و پنجه نرم می کرده. مشکل از آنجایی ناشی می شود که چسبی که قرار است در این گوشی استفاده شود، باید خود قابل تاشو شدن باشد، انعطاف پذیری داشته باشد و خصوصیات خود را در شرایط محیطی مختلف حفظ کند.

گوشی تاشو سامسونگ

ظاهراً راهکار جدید سامسونگ فکر همه این مشکلات را کرده است. چسب جدید همچنین می تواند در آینده در تبلت های تولید شده توسط کمپانی کره ای به کاربرد داشته باشد.

سامسونگ اکنون مدت ها است که روی گوشی هوشمند تاشو خود کار می کند و در این زمینه برخی از فناوری های لازم از جمله باتری های انعطاف پذیر و نیز نمایشگرهای تاشو را نیز توسعه داده است. پیش از این اشاره شده بود که این گوشی احتمالاً به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر مجهز است و تنها در تعداد محدود 120 هزار دستگاه عرضه می شود.

گفته شده گوشی تاشو سامسونگ احتمالاً قیمت 1850 دلاری خواهد داشت و به نمایشگر 7.3 اینچی (البته در حالت باز شده) مجهز خواهد شد. گمان می رود در اواخر سال جاری میلادی تا اوایل سال 2019 شاهد رونمایی از این گوشی با نام گلکسی P1 باشیم.

 

 تماشا کنید: درخشش سامسونگ در تست مقاومت گلکسی نوت 9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی