ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن مناسب ماه محرم
نرم افزار و اپلیکیشن

چهار اپلیکیشن مناسب ماه محرم برای گوشی های موبایل

محرم امسال هم از راه رسید و دیگر آرام آرام صدای عزاداران حسینی در کوچه و خیابان‌های جای‌جای ایران طنین انداز می‌شود. به همین مناسبت مطلب امروز را به ایام سوگواری حسینی اختصاص دادیم و ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

محرم امسال هم از راه رسید و دیگر آرام آرام صدای عزاداران حسینی در کوچه و خیابان‌های جای‌جای ایران طنین انداز می‌شود. به همین مناسبت مطلب امروز را به ایام سوگواری حسینی اختصاص دادیم و در ادامه از چهار اپلیکیشن مناسب ماه محرم خواهیم گفت.

نقاره

اپلیکیشن مناسب ماه محرم

به دنبال یک آرشیو جامع از هزاران مرثیه، سخنرانی و ادعیه می‌گردید؟ پس یکی از بهترین پیشنهاداتی که برایتان دارم نقاره است. نقاره اپلیکیشن سبک و زیباییست که تعداد بسیار زیادی فایل مداحی و مرثیه قابل دانلود در آن جای گرفته.

نحوه استفاده از اپلیکیشن هم به لطف رابط کاربری ساده و قابل فهم آن آسان است. فقط کافیست به صفحه مربوط به یک مداح یا سخنران خاص وارد شوید تا تعداد زیادی نوحه و سخنرانی در اختیارتان قرار بگیرد.

نقاره

نقاره

سازنده: راهکارهای کارینا قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.6 مگابایت زبان:

مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم

اپلیکیشن مناسب ماه محرم

مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم یکی از معروف‌ترین اپ‌های مذهبی کافه بازار است که تا همین لحظه، بیشتر از یک میلیون دانلود را پشت سر گذاشته. اگر بخواهم از دست‌آوردهای این اپلیکیشن برایتان بگویم باید به کسب عنوان بهترین اثر مبلغ و مروج اسلام در چهارمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال تهران اشاره کنم.

اگر منصفانه هم به قضیه نگاه کنیم، می‌بینیم که مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم در شاخه خود اپلیکیشن کاربردی و خوبی به حساب می‌آید. زیبایی و رابط کاربری خوب اپ را کنار بگذاریم، به لیست جامعی از ادعیه‌های مختلف می‌رسیم که همه آن‌ها به صورت صوتی نیز قابل دسترسند. ضمنا مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم ویژگی‌های خوب دیگری هم دارد که اگر منوی کشویی اپ را بیرون بکشید با آن‌ها رو به رو خواهید شد.

مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم

مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم

سازنده: موج همراه قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7 مگابایت زبان:

زیارت عاشورا

اپلیکیشن مناسب ماه محرم

اپلیکیشن زیارت عاشورا با بیش از ۲۰۰ هزار دانلود در کافه بازار، یکی از ساده‌ترین اپ‌های این لیست چهارگانه است که سعی دارد در عین سادگی وظیفه‌اش را درست انجام دهد. اپلیکیشن زیارت عاشورا تقریبا هیچ منوی پر پیچ و خمی ندارد که بخواهید درگیر آن‌ها شوید.

به محض ورود به اپ متن زیارت عاشورا در مقابلتان قرار می‌گیرد که با فشردن کلید «بخش»، می‌توانید به صورت صوتی آن را گوش دهید. جدای از این موضوع ترجمه فارسی زیارت عاشورا نیز در اپ گنجانده شده تا دیگر برای فهم بهتر متن نیازمند یک اپلیکیشن دیگر نباشید.

 زیارت عاشورا

زیارت عاشورا

سازنده: علی عبداللهی قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.7 مگابایت زبان:

پخش زنده حرم امام حسین

اپلیکیشن مناسب ماه محرم

اپلیکیشن پخش زنده حرم امام حسین سعی دارد به نحوی دیگر در کنار عزاداران حسینی باشد. این اپلیکیشن به طور اختصاصی از ۴ دوربین واقع در کربلای معلی، تصاویر حرم امام حسین (ع) را می‌گیرد و به صورت زنده در اختیار کاربر می‌گذارد.

پخش زنده نیز کیفیت قابل قبولی دارد و بسته به سرعت اینترنت تصویر واضحی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، در اپلیکیشن پخش زنده حرم امام حسین زیارت عاشورا و همچنین زیارت نامه صوتی نیز گنجانده شده تا کاربر از نصب اپلیکیشن‌های دیگر بی‌نیاز شود.

پخش زنده حرم امام حسین

پخش زنده حرم امام حسین

سازنده: پارسیک دروید قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • فرشاد
    فرشاد | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

    پس نذری یاب چی؟

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

    خ

  • enrix
    enrix | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

    هیچی مث سخنرانی های حسن آقا میری تو محرم برام لذت بخش نیس

مطالب پیشنهادی