ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون های Xs و Xs Max را در کیس های محافظ جدیدشان ببینید

کمپانی Spigen که به تولید قاب های محافظ برای موبایل های هوشمند می پردازد اخیراً قاب های مربوط به آیفون Xs و آیفون Xs Max را در وب سایت خود لیست کرده است. در تصاویر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

کمپانی Spigen که به تولید قاب های محافظ برای موبایل های هوشمند می پردازد اخیراً قاب های مربوط به آیفون Xs و آیفون Xs Max را در وب سایت خود لیست کرده است. در تصاویر لیست شده می توان طراحی دو دستگاه را با جزییات کامل دید اما حقیقت اینجاست که تفاوت چندانی با مدل سال پیش وجود ندارد.

بنابر توضیحات ارائه شده، آیفون Xs Max به نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی مجهز شده و مدل استاندارد Xs نیز از پنل 5.8 اینچی OLED بهره می برد. بریدگی های نمایشگر و طراحی دوربین کماکان بی تغییر نسبت به آیفون X باقی مانده و همه چیز، با آنچه در شایعات شنیدیم همخوانی دارد.

آیفون Xs

در صورتی که اخبار مربوط به آیفون های 2018 را دنبال کرده باشید قطعاً این سوال برایتان پیش آمده که چرا تصویری از قاب محافظ آیفون ارزان قیمت تر امسال منتشر نشده است. به نظر می رسد که حداقل در حال حاضر Spigen قابی برای این مدل (که ظاهراً آیفون Xc یا Xr نامیده می شود) در نظر نگرفته که بر شایعه عرضه دیرهنگام تر آن صحه می گذارد. گفتنی است که روز گذشته تصویری از این موبایل نیز در فضای مجازی منتشر شد.

در نهایت باید افزود که اپل امشب طی مراسمی از سه آیفون جدید خود رونمایی خواهد کرد. اما این مراسم صرفاً به موبایل های هوشمند محدود نبوده و انتظار می رود اپل واچ سری 4 و آیپد پرو جدید نیز به جهانیان معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی