ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم عامل اپل هم اکنون روی 2 میلیارد دستگاه به اجرا در می آید

اپل امروز خبر از دستیابی به نقطه عطفی مهم برای سیستم عامل iOS خود داد. این سیستم عامل هم اکنون روی 2 میلیارد دستگاه در سراسر جهان نصب شده است. اپل این موضوع را در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۲:۱۱

اپل امروز خبر از دستیابی به نقطه عطفی مهم برای سیستم عامل iOS خود داد. این سیستم عامل هم اکنون روی 2 میلیارد دستگاه در سراسر جهان نصب شده است. اپل این موضوع را در جریان کنفرانس معارفه آیفون های جدید اعلام کرد که همچنان در حال برگزاری است و تا ساعاتی دیگر ادامه می یابد.

نیازی به اشاره نیست که با اعلام این ارقام، رقابت میان iOS و اندروید به مرحله تازه ای می رود؛ سیستم عامل دیگری که توسط گوگل توسعه یافته و آن نیز قوت رسان میلیاردها دستگاه در سراسر جهان است.

تیم کوک هنگام به اشتراک گذاری این خبر میزان توزیع iOS میان دیوایس های آیپد و آیفون را به روشنی اعلام نکرد اما منطقاً باید فرض را بر این گذاشت که آیفون سهم به مراتب بیشتری از آیپد دارد.

یک بار دیگر باید اشاره کرد در حالی که این خبر نوشته می شود مراسم اپل در حال برگزاریست و انتظار می رود به محض رونمایی از آیفون های جدید (و شاید آیپد پرو بعدی)، اهالی کوپرتینو وقت بیشتری را به صحبت درباره iOS و قابلیت های آتی آن اختصاص دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی