ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر همیشه روشن
تکنولوژی

طراحی بدون حاشیه‌ی اپل واچ سری 4 با لو رفتن پنل جلویی آن تایید شد

چند وقتی است که گفته می‌شود اپل واچ سری 4 از طراحی تقریباً بدون حاشیه بهره خواهد برد و به همین دلیل ابعاد صفحه نمایشش نسبت به مدل قبلی ۱۵ درصد بزرگتر خواهد شد. حال ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۰

چند وقتی است که گفته می‌شود اپل واچ سری 4 از طراحی تقریباً بدون حاشیه بهره خواهد برد و به همین دلیل ابعاد صفحه نمایشش نسبت به مدل قبلی ۱۵ درصد بزرگتر خواهد شد. حال تنها چند ساعت مانده به رویداد سالانه اپل برای معرفی محصولات جدیدش، تصویری از پنل جلویی نسل بعدی ساعت‌های هوشمند کوپرتینویی لو رفته که تمامی گزارشات قبلی را تایید می‌کند.

از چند ماه پیش تاکنون زمزمه‌هایی درباره‌ی طراحی جدید اپل واچ سری 4 مطرح شده بود و شایعات مختلفی به گوش می‌رسید. حال با مشاهده‌ی این تصویر مشخص شده است که طراحی نسل جدید این ساعت از شکل ظاهری آیفون 10 سال قبل الهام گرفته است.

به نظر میرسد اپل به هر شکل ممکن قصد دارد در تمامی محصولاتش، کمترین حاشیه‌ی ممکن را بکار گیرد و به همین دلیل هم اندازه‌ی حاشیه‌های جدید بکار رفته در ساعت‌های هوشمندش تقریباً نصف شده است. علاوه بر این اپل واچ سری 4 بر خلاف مدل قبلی که از مربعی با زاویه‌ی نود درجه بهره می‌برد، تغییر کرده و از مربعی با گوشه‌های گرد استفاده می‌کند.

اپل واچ 4 (سمت راست) و اپل واچ 3 (سمت چپ)

کارشناسان باور دارند که تغییر اندازه و مدل حاشیه‌های بکار رفته در اپل واچ سری 4 موجب می‌شود که ابعاد نمایشگر بکار رفته در آن ۱۵ درصد افزایش یابد و اپل تلاش کند رزولوشن به نمایش درآمده را نیز افزایش دهد.

با توجه به اطلاعات موجود در نسخه بتا از سیستم عامل «watchOS 5»، نمایشگر نسخه 42 میلیمتری اپل واچ 4 از رزولوشن ۴۸۰ در ۳۸۴ پیکسل بهره می برد که نسبت به رقم ۳۹۰ در ۳۱۲ اپل واچ 3 رشد داشته است. بر همین اساس چگالی پیکسل (تعداد پیکسل های موجود در واحد مساحت) نیز در نمایشگر ساعت اپل بهبود یافته و از ۳۰۳ پیکسل در اینچ مربع به ۳۴۵ پیکسل در اینچ مربع رسیده است.

ضمن اینکه انتظار می‌رود ساعت‌‌های هوشمند جدید اپل به همراه بدنه‌ی پشتی سرامیکی مشکی عرضه گردند. با بررسی شواهد موجود به نظر می‌رسد که طی رویداد امشب، شاهد رونمایی از پوشیدنی زیبایی خواهیم بود که بالاخره می‌تواند رضایت طرفدارن اپل را جلب کرده و آنها به خرید این گجت‌ها وادار کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی