ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون XR
تکنولوژی

نام و برخی مشخصات آیفون های بعدی در سایت اپل لو رفت

در ماه های گذشته شاهد انتشار شایعات بسیاری پیرامون مشخصات و نام آیفون های بعدی بوده ایم که در اغلب آنها اسامی از قبیل XS, XS Max و XR به گوش می خورد، حالا اما ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۸

در ماه های گذشته شاهد انتشار شایعات بسیاری پیرامون مشخصات و نام آیفون های بعدی بوده ایم که در اغلب آنها اسامی از قبیل XS, XS Max و XR به گوش می خورد، حالا اما کاربران به فایلی در سایت اپل دست پیدا کرده اند که نشان می دهد فرضیات قبلی بی نقص نبوده اند.

در حالی که تنها چند ساعت با معرفی پرچمدارهای جدید اپل باقی مانده نام این محصولات در یک فایل XML مربوط به کدهای نقشه سایت اپل رویت شده است.

نقشه سایت XML فایلی است که به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا ساختار و بخش‌ های مختلف سایت‌ ها را در زمانی کمتر شناسایی کنند. کدهای مذکور نیز به قاب موبایل، بند اپل واچ و پشتیبانی AppleCare مربوط می شوند. آیفون XR

بر این اساس مدل با نمایشگر ۶.۵ اینچی با پنل اولد و نسخه ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD به ترتیب آیفون XS Max و XC نام خواهند داشت. از اینرو انتظار می رود که نسخه ۵.۸ اینچی جایگزین آیفون ۱۰ هم با نام XS معرفی شود.

رنگ های در نظر گرفته شده برای مدل های XS Max و XS عبارتند از نقره ای، طلایی و خاکستری اما در مورد مدل اقتصادی گزینه های مشکی، سفید، قرمز، آبی، زرد و مرجانی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این گزینه های حافظه داخلی برای آیفون XS Max و XS شامل ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود. مدل ۶.۱ اینچی نیز از ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

فایل مذکور پس از مدت کوتاهی از روی سایت حذف شده اما همان زمان کوتاه هم برای دسترسی پیش از موعد کاربران به اطلاعات کفایت می کند.

بر اساس این فایل XML نام ساعت های هوشمند جدید «اپل واچ سری ۴» بوده و سایز آنها نیز از ۳۸ یا ۴۲ میلی متر به ۴۰ یا ۴۴ میلی متر تغییر پیدا کرده است.

علاوه بر این کیس های سیلیکونی آیفون XS و XS Max در رنگ های آبی نیمه شب، سفید، مشکی، خاکستری و قرمز عرضه خواهند شد. کیس های تاشو چرمی نیز از رنگ های مشکی، قرمز، سبز، آبی و صورتی بهره میبرند. اما به قاب خاصی برای آیفون XR اشاره نشده است.

پیش از این نشریه معتبر بلومبرگ، بر خلاف بسیاری از پیش بینی ها نام مدل ۶.۱ اینچی را آیفون XR ذکر کرده بود.

ATH
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی