ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر با عرضه نخستین موبایل 5G، در پی تبدیل شدن به یکی از برترین برندهای موبایل است

طی رویدادی بزرگ در شهر پکن، جرج ژائو، مدیرعامل برند آنر که یکی از زیرمجموعه های هواوی به حساب می آید، سخنانی بسیار جالب مطرح کرد. وی می گوید موبایل 5G آنر، نخستین موبایل 5G ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

طی رویدادی بزرگ در شهر پکن، جرج ژائو، مدیرعامل برند آنر که یکی از زیرمجموعه های هواوی به حساب می آید، سخنانی بسیار جالب مطرح کرد. وی می گوید موبایل 5G آنر، نخستین موبایل 5G جهان خواهد بود و چینی ها امیدوارند که با عرضه این موبایل، راه برای تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین برندهای تولیدکننده موبایل در جهان هموار شود. در واقع به گفته ژائو، آنر تا سال 2020 به یکی از 5 برند اصلی اصلی در زمینه اسمارت فون تبدیل خواهد شد و تا سال 2022 نیز به جمع سه کمپانی برتر می پیوندد؛ این یعنی آنر انتظار دارد به صورت همزمان با هواوی در جمع سه برند برتر باشد.

در این صورت، در جمع سه کمپانی برتر جای زیادی برای دیگر فعالان این حوزه باقی نخواهند ماند. فعلاً می توان حدس زد که هواوی انتظار دارد سه کمپانی برتر در نهایت خودش، آنر و اپل باشند؛ زیرا بعید است که سامسونگ زودتر از اپل بازی را ببازد.

در این رویداد ژائو به تفصیل درباره تکنولوژی 5G صحبت کرد و توضیح داد که چطور هواوی و آنر جزو اصلی ترین بازیگران این حوزه بوده اند؛ حتی بیشتر از رقبا. او همچنین به صحبت درباره رشد چشمگیر آنر طی سالیان اخیر پرداخت و ادامه داد که کمپانی حالا به جای اهداف کوتاه مدت، روی اهداف بلند مدت متمرکز شده است.

با این حال هیچ بخشی از سخنان او به ارائه جزییات بیشتر درباره موبایل مرموز 5G اختصاص نیافت و او صرفاً به این بسنده کرد که باید منتظر اولین موبایل 5G جهان در سال 2019 باشیم. ناگفته نماند که کمپانی های دیگر هم چنین ادعایی را مطرح کرده اند و هم اکنون ال جی و هواوی هم هدفی مشابه را دنبال می کنند. شاید بتوان گفت که هواوی نخستین موبایل 5G آنر را به عنوان نخستین موبایل 5G خود تلقی می کند و در این صورت ادعای هر دو برند صحیح خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pars
    pars | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

    بنظرم سال دیگه احتمالا هواوی برند اول دنیا میشه و جای سامسونگ رو خواهد گرفت

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

    دیجیاتو خبر volte ایرانسلم بذار ایرانسلم هم بعد مدت ها بعد همراه اول تماس رو فورجی رو ارایه کرد

مطالب پیشنهادی