ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بررسی فیلم Meg
نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های موبایلی که تا پایان سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شوند

چند وقتی است که توسعه‌دهندگان پیش از انتشار جهانی بازی هایشان، نسخه‌ای از آن را در بعضی منطقه‌ها عرضه می‌کنند. این سیاست که «عرضه محدود» یا اصطلاحا Soft Launch نامیده می‌شود، این امکان را برای ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

چند وقتی است که توسعه‌دهندگان پیش از انتشار جهانی بازی هایشان، نسخه‌ای از آن را در بعضی منطقه‌ها عرضه می‌کنند. این سیاست که «عرضه محدود» یا اصطلاحا Soft Launch نامیده می‌شود، این امکان را برای سازندگان فراهم می‌کند تا به کمک بازخوردهای بازیکن‌ها نسخه نهایی را بهبود ببخشند و مشکلات را برطرف سازند.

تعداد بازی‌هایی که این سیاست را پیش گرفته‌اند، روز به روز در حال افزایش است و به همین خاطر این بار به سراغ عناوین سافت لانچی رفتیم که احتمالا تا پایان امسال شاهد عرضه نسخه نهایی آن‌ها روی موبایل خواهیم بود. اما پیش از معرفی بازی‌ها، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای دانلود این عناوین از اپ استور و گوگل پلی را مطالعه کنید.

PUBG MOBILE LITE

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: فیلیپین و برزیل

با وجود اینکه خود پابجی موبایل عملکرد مناسبی روی گوشی‌های ضعیف‌تر دارد ولی تنسنت برای اینکه سهم بیشتری از بازار بتل رویال را به دست بیاورد ماه گذشته PUBG Mobile Lite را معرفی کرد؛ نسخه سبک‌تر پابجی که مناسب دستگاه‌های ضعیف‌ و اقتصادی است. پیش نیاز این نسخه اندروید 4 بوده، حجم از 1.5 گیگابایت به 250 مگابایت رسیده و به خاطر این تغییرات هم بازی دو تفاوت مهم نسبت به نسخه اصلی دارد: تعداد بازیکن‌های هر مسابقه 40 نفر شده و مساحت محیط حالا 2*2 کیلومتر مربع است.

PUBG MOBILE LITE

PUBG MOBILE LITE

سازنده: Tencent قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 250 مگابایت زبان:

Brawl Stars

Brawl Stars android

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: کانادا، ایرلند، فنلاند، سوئد، دانمارک، نروژ، مالزی، ماکائو، سنگاپور و هنگ کنگ

برول استارز (Brawl Stars) با وجود مسیر پر پیچ و خمی که در پروسه ساختش سپری کرد اما بالاخره توانست به درجه‌ای برسد تا آن را موفقیتی دیگر برای سازندگان کلش رویال و کلش آو کلنز به حساب بیاوریم. بازی ترکیبی از چند مینی گیم مختلف است که هر چند در تمامی آن‌ها با یک مکانیزم گیم پلی مشترک طرف هستیم ولی همگی دارای قوانین خاص خود برای پیروزی و بعضا ویژگی‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند.

Brawl Stars

Brawl Stars

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 142.4 / 78.61 مگابایت زبان:

Assassin's Creed: Rebellion

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: فیلیپین، نیوزلند، نروژ، سوئد و دانمارک

اگر وست ورلد یا فال‌اوت شلتر را تجربه کرده باشید، Assassin's Creed Rebellion خیلی هم برای‌تان ناآشنا نخواهد بود. همانند آن دو بازی در اینجا نیز پایگاهی با بخش‌های مختلف به بازیکن داده می‌شود که هر کدام دارای وظایف خاص خود هستند. بنابراین باید با انجام کارهایی پایگاه را بهبود بخشیده و اساسین‌های قوی‌تری را به استخدام در بیاورید. بازی هر چند آن المان‌های اکشن همیشگی سری را ندارد ولی برای کسانی که به دنبال یک تجربه متفاوت با محوریت اساسین‌ها هستند، مطمئنا جذاب خواهد بود.

Assassin's Creed Rebellion

Assassin's Creed Rebellion

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 491.5 / 381 مگابایت زبان:

World of Demons

World of Demons

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: فیلیپین، سنگاپور و مالزی

اگر بین تمام بازی‌های لیست می‌خواهید یکی را به عنوان مورد انتظارترین انتخاب کنید و هنوز چیزی برنداشته‌اید، بگذارید راهنمایی‌تان کنم: World of Demons. بازی کاربر را در جهانی مملو از هیولاها رها کرده و در نقش یکی از سه شخصیت اصلی داستان، باید با آن‌ها بجنگید. خبری هم از کنترل پیچیده‌ نیست: به کمک قسمت چپ صفحه لمسی حرکت می‌کنید، با کلیک روی موبایل ضربه می‌زنید و اگر انگشت تان را بکشید، شخصیت اصلی جاخالی می‌دهد. بد نیست بدانید ساخت بازی را سازنده بایونتا به عهده دارد.

World of Demons

World of Demons

سازنده: DeNA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 911 مگابایت زبان:

Sky: Light Awaits

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: فیلیپین، نیوزلند، سوئد و سنگاپور

برخلاف شب گذشته، اپل در رویداد دو سال گذشته آیفون دو بازی خیلی مهم را معرفی کرد؛ 2016 آن‌ها با ماریو ران توجهات را به خود جلب کردند و 2017 نیز شاهد رونمایی از Sky: Light Away بودیم. Sky داستان یافتن یک پادشاهی گمشده در بالای ابرها را روایت می‌کند و در یک ماجراجویی باید با حل معماهای گوناگون از رازها جهان بازی پرده بردارید. البته تفاوت Sky با دیگر عناوین ماجراجویی به ذات اجتماعی بودنش بر‌می‌گردد. در این راه تنها نیستید و باید با بقیه بازیکن‌ها همراه شوید.

Sky: Light Awaits

Sky: Light Awaits

سازنده: thatgamecompany قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 459 مگابایت زبان:

Rumble Star Soccer

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: فنلاند، سوئد، ایسلند، نروژ، دانمارک، هلند، تایلند، ویتنام و فیلیپین

به تن شخصیت‌های بازی «کلش رویال» لباس شخصیت‌های انیمیشن ماداگاسکار بپوشانید و به آن‌ها فوتبال یاد بدهید، چیزی که به دست می‌آید همین Rumble Stars Soccer است. محیط بازی به دو قسمت تقسیم می‌شود و در هر بخش یک دروازه قرار دارد. حالا باید با کارت‌هایی که در زمین می‌فرستید سعی کنید گل بزنید. هر کارت نیز عملکردی متفاوت داشته و انتخاب آن‌ها از نوار انرژی‌تان کم می‌کند. بد نیست بدانید بازی توسط سازندگان بدلند ساخته شده است.

Rumble Stars Soccer

Rumble Stars Soccer

سازنده: Frogmind قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 131.8 مگابایت زبان:

NBA 2K Mobile Basketball

NBA 2K Mobile Basketball

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: نیوزلند

2K Games معمولا سالیانه و به همراه انتشار قسمت جدید NBA 2K برای کنسول‌ها، یک نسخه پولی از بازی را نیز به تلفن‌های هوشمند می‌آورد. به نظر می‌رسد NBA 2K Mobile Basketball پایانی بر این روند باشد و از این به بعد، سازنده جای عرضه سالیانه بازی‌های جدید موبایل همین اپلیکیشن را آپدیت خواهد کرد. بازی چیزی شبیه به فیفا موبایل است. در ابتدا بازیکن‌های ضعیف در اختیارتان قرار می‌گیرد و با پیشروی، می‌توانید کارت‌های بسکتبالیست‌های قدرتمند را آزاد کنید و آن‌ها را به تیم خود بیاورید.

NBA 2K Mobile Basketball

NBA 2K Mobile Basketball

سازنده: 2K Sports قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1100 مگابایت زبان:

DC: Unchained

معرفی DC Unchained

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: کره جنوبی، ژاپن، فیلیپین، ماکائو، هنگ کنگ، هندی، اندونزی، سنگاپور، تایلند، تایوان و ویتنام

در DC Unchained سه شخصیت از دنیای دی‌سی را انتخاب می‌کنید و هر مرحله با چندین نفر می‌جنگید. اگر هم پیروز شدید به مرحله بعد می‌روید و این روند تا پایان ادامه می‌کند هر چند بازی چیز جدیدی برای ارائه ندارد ولی گردهمایی شخصیت‌های دنیای دی سی آن می‌تواند هر طرفدار دنیای دی‌سی را به وجد بیاورد.به‌خصوص که توانایی‌ها و نحوه مبارزه هر شخصیت به رفتار آن‌ها در کمیک‌ها و آثاری که پیشتر از دی سی دیده بودیم شباهت دارد.

DC: UNCHAINED

DC: UNCHAINED

سازنده: Four Thirty Three قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 1100 مگابایت زبان:

Command & Conquer: Rivals

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: سنگاپور، هند و مالزی

مجموعه Command & Conquer را خیلی‌ها در ایران با قسمت ژنرال می‌شناسند و Rivals هر چند آن عنوانی نیست که بازیکن‌ها سال‌ها انتظارش را می‌کشند ولی بازی همچنان ویژگی‌هایی دارد که بتواند علاقه‌مندان سبک استراتژی را راضی کند. Rivals در واقع نسخه شلوغ‌تر کلش رویال به حساب می‌آید. حالا جای اینکه کارت‌ها حاضر و آماده در اختیارتان باشند، برای استفاده از هر نیرو ابتدا باید ساختمان مورد نیازش را بسازید؛ بازی توجه بیشتری به بخش استراتژی کرده است.

Command & Conquer: Rivals

Command & Conquer: Rivals

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 166.2 / 74.43 مگابایت زبان:

Badland Brawl

بازی 2018 اندروید

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: فنلاند، سوئد، نروژ، دانمارک، هلند، تایلند و فیلیپین

جدیدترین قسمت Badland متفاوت‌ترین عنوانش به حساب می‌آید. دیگر نه خبری از اتمسفر سنگین قسمت‌های قبلی بوده و نه با اثری پلتفرمر روبه‌رو هستیم. بازی با سبک کارتی ترکیب شده و به کمک شخصیت های خود به یک نبرد دو نفره آنلاین می‌روید. البته با یک تفاوت بزرگ نسبت به بقیه عناوین کارتی: برای استفاده از بعضی شخصیت‌ها، باید همانند انگرزی بردز آن‌ها را تا جایی (حداکثر نیمه پایانی زمین خود) که می خواهید پرتاب کنید. سپس خودش ادامه مسیر را می‌رود.

Badland Brawl

Badland Brawl

سازنده: Frogmind قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 100.6 مگابایت زبان:

Ace Force

Ace Force overwatch

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: چین

به لطف تنسنت، گیمرهای چینی گاهی اوقات عناوینی را تجربه می‌کنند که از لحاظ کیفیت دست کمی از بهترین‌های بازار ندارند. Ace Force یکی از همین بازی‌ها است، عنوانی که با کیفیت بالایش نشان داده اگر به عرضه جهانی برسد می‌تواند به برگ برنده دیگری برای تنسنت تبدیل شود. Ace Force یک شوتر قهرمان محور به حساب می‌آید. یعنی در بازی و پیش از شروع هر مبارزه می‌توانید از بین قهرمان‌های مختلف یکی را انتخاب کنید. برای دانلود بازی به این لینک بروید.

Contra Return

Contra Hero Returns

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: چین

برای کسانی که می‌خواهند خاطرات گذشته خود را مرور کنند، Contra Return بهترین گزینه لیست است. بازی دقیقا مشابه کنتراهای دهه 90 است. با عنوانی در سبک Run & Gun مواجه هستیم که در آن اسلحه خود را به دست می‌گیرید، در مسیری مستقیم می‌روید و با دشمنان می‌جنگید. در این میان گاهی اوقات با زدن وسایل پرنده می توانید اسلحه‌های جدید به دست بیاورید. نسخه انگلیسی بازی به زودی عرضه می‌شود اما اگر می‌خواهید همین الان این عنوان را تجربه کنید، راهنمای دانلود بازی را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • آرمان آرال
    آرمان آرال | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷

    چرا آسفالت 9 را نمی کین که هم رایگان هست هم بهنرین

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

      آسفالت 9 به عرضه جهانی رسیده و هدف مقاله معرفی بازی‌های سافت لانچ بود. به همین خاطر اسمی از ساخته گیم لافت نمیبینیم

  • .:KAHZAD:.
    .:KAHZAD:. | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷

    مگه میشه براول استار رو بازی کرد؟

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

      سلام، بله میشه بازیش کرد. در این لینک راهنمای دانلود و تجربه کردنش هست:

      http://dgto.ir/zmp

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی