ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Grammarly
تکنولوژی

گوگل داکس با Grammarly اشتباهات گرامری شما را تصحیح می‌کند

به عنوان یک فارسی‌زبان، شاید کم پیش بیاید که بخواهید یک متن انگلیسی بنویسید. نوشتن یک متن صحیح از نظر گرامری هم مهارتی است که هر کسی از آن برخوردار نیست. اما به لطف اپلیکیشن‌های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

به عنوان یک فارسی‌زبان، شاید کم پیش بیاید که بخواهید یک متن انگلیسی بنویسید. نوشتن یک متن صحیح از نظر گرامری هم مهارتی است که هر کسی از آن برخوردار نیست.

اما به لطف اپلیکیشن‌های تصحیح گرامر، این روزها نوشتن متن‌های انگلیسی ساده‌تر از همیشه شده. یکی از این اپلیکیشن‌ها Grammarly نام دارد که چندی پیش آن را به شما معرفی کردیم.

Grammarly

سازندگان این اپلیکیشن خوب و کاربردی، به تازگی از همکاری خود با سرویس گوگل داکس خبر داده‌اند. از این به بعد وقتی بخواهید در وبسایت گوگل داکس متنی بنویسید، Grammarly می‌تواند به طور همزمان غلط‌های تایپی و گرامری شما را برایتان تصحیح کند.

لازم به ذکر است که این ویژگی چند ماهی هست که در فاز بتا به سر می‌برد و فقط کاربران حق اشتراک‌پرداز گوگل داکس می‌توانستند آن را تجربه کنند. اما طبق اعلام Grammarly، از امروز به بعد کلیه کاربران گوگل کروم با ورود به سرویس داکس می‌توانند از این ویژگی کاربردی استفاده نمایند.

شما هم می‌توانید از همین حالا عملکرد Grammarly را در گوگل داکس بسنجید. فقط کافیست وارد وبسایت داکس شده و از گوشه پایین و سمت راست، روی لوگوی قرمز رنگ Grammarly کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی قنبری
    علی قنبری | ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

    لوگوی قرمز رنگ نمیبینم ؟ روی اون لینک کلیک کردم و با اکانت گوگل وارد شدم

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

      احتمالا آپدیت تدریجی باشه و هنوز برای تمام کشورها منتشر نشده. فکر کنم باید یه مدت دیگه صبر کنید.

مطالب پیشنهادی