ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی اپل جک 3.5 میلیمتری هدفون را به طور کامل کنار می گذارد

کمپانی اپل شب گذشته از آیفون های جدید خود رونمایی کرد و از توانمندی های آنها گفت. اما موضوعی که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته باشد، حذف دانگل جک 3.5 میلیمتری از جعبه سری ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

کمپانی اپل شب گذشته از آیفون های جدید خود رونمایی کرد و از توانمندی های آنها گفت. اما موضوعی که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته باشد، حذف دانگل جک 3.5 میلیمتری از جعبه سری جدید گوشی های اپل باشد که خبر از تصمیم جدی کمپانی برای کنار گذاشتن درگاه مذکور می دهد.

جک 3.5 میلیمتری

دانگل جک 3.5 میلیمتری اپل به قیمت 9 دلار قابل خریداری است

البته کسانی که به استفاده از هدفون خاصی با جک 3.5 میلیمتری عادت کرده اند، می توانند دانگل اپل را به قیمت 9 دلار تهیه کنند که در مقابل مبلغ 1100 دلاری آیفون XS Max ناچیز بوده و مسلماً شرکت سازنده می توانست ابزار مذکور را در جعبه گوشی های جدیدش قرار دهد. هرچند بسیاری از کاربران آیفون های جدید به استفاده از ایربادهای بی سیم اپل روی آورده اند و شاید عدم وجود آداپتور جک 3.5 میلیمتری در پکیج گوشی جدید برایشان چندان مهم نباشد.

با این وجود عدم ارائه دانگل مورد بحث در کنار حذف آیفون های SE و سری 6S (به عنوان آخرین آیفون هایی که به جک هدفون مجهز بودند) از سبد محصولات اپل، به احتمال زیاد نشان دهنده تصمیم کمپانی ساکن کوپرتینو بر کنار گذاشتن کامل پورت 3.5 میلیمتری هدفون است.

گفتنی است شرکت اپل در زمینه پشتیبانی نرم افزاری همچنان عملکرد منحصر به فردی داشته و سیستم عامل iOS 12 را برای آیفون های 5S به بعد عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی