ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی گوشی V40 ThinQ با دوربین سه گانه را 12 مهر ماه معرفی می کند

گویا ماه آینده میلادی قرار است بسیار شلوغ و پر از هیاهو برای صنعت تلفن‌های هوشمند باشد چون سه شرکت بزرگ ال جی، هواوی و گوگل قصد دارند پرچمداران جدید خودشان را در این ماه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

گویا ماه آینده میلادی قرار است بسیار شلوغ و پر از هیاهو برای صنعت تلفن‌های هوشمند باشد چون سه شرکت بزرگ ال جی، هواوی و گوگل قصد دارند پرچمداران جدید خودشان را در این ماه رونمایی کنند.

طبق دعوتنامه‌ای ویدیویی که ال جی به تازگی منتشر کرده، این شرکت قرار است موبایل V40 ThinQ را در تاریخ ۴ اکتبر برابر با ۱۲ مهرماه در سئول کره جنوبی رونمایی کند.

در تیزر ۱۰ ثانیه‌ای بالا به وضوح دوربین سه‌گانه این دستگاه مورد توجه قرار گرفته و می‌توان با قاطعیت تصاویر لو رفته تاکنون را حالا واقعی دانست. طبق شایعات، این تلفن همراه به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد بود و اندروید ۹.۰ نیز از همان ابتدا روی آن نصب است. برای اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر باید تا ۱۲ مهرماه منتظر بمانیم.

همانطور که احتمالا شنیده‌اید، گوگل قرار است در تاریخ ۹ اکتبر نیز از نسل بعدی تلفن‌های پیکسل رونمایی کند و میت ۲۰ هواوی نیز ۱۶ اکتبر رخ به دنیا نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arman_ghasami
    arman_ghasami | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷

    دستشون درد نکنه اما به ما چه ربطی داره ، اینها از ارزوی خبلان شدن بچگیمونم هم دور تر شدن یا این قیمت ها ، شما بگردید اخبار گوشی در حد 30-40 دلار رو بدید. این شیاومی کین کی میاد ؟

مطالب پیشنهادی