ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بهترین‌های لول آپ 97 معرفی شدند

عصر پنجشنبه، با برگزاری اختتامیه لول آپ 97، بهترین‌های این رویداد دو ماهه در قالب سه تیم برتر و پنج تیم شایسته تقدیر معرفی شدند. در این میان، به سه تیم برتر به ترتیب جوایز ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۰:۳۱

عصر پنجشنبه، با برگزاری اختتامیه لول آپ 97، بهترین‌های این رویداد دو ماهه در قالب سه تیم برتر و پنج تیم شایسته تقدیر معرفی شدند.

در این میان، به سه تیم برتر به ترتیب جوایز ۳۰، ۱۵ و ۷ میلیونی اهدا شد و هر کدام از تیم‌های شایسته تقدیر نیز مبلغ ۲ میلیون تومان را به عنوان هدیه دریافت کردند.

  • رتبه ۱: تیم Dream Drawing Desk برای بازی Ebgat
  • رتبه ۲؛ تیم Drop By Drops برای بازی قایم‌باشک
  • رتبه ۳؛ تیم درخت سفید برای بازی هفت‌سنگ

جدا از جوایز ذکر شده، هر کدام از عناوین حاضر در لول آپ امسال که پتانسیل نشر و کسب سرمایه را داشته باشند، حمایت‌های شرکت فن افزار و امکان حضور در فروشگاه هیولا را پیدا خواهند کرد.

لول آپ

لازم به ذکر است که لول آپ امسال  به طور ویژه‌ای روی تولید بازی تحت شبکه برای پلتفرم پی سی متمرکز بود و جدا از آن تیم‌های شرکت کننده باید از المان‌های ایرانی در طراحی بازی خود استفاده می‌کردند. در کل، از بین ۹۲ تیمی که در لول آپ دوم حضور داشتند، ۴۸ درصد در تهران و ۵۲ درصد دیگر از دیگر استان‌های کشور در این رویداد شرکت کردند.

در دوره پیشین لول آپ که تابستان سال ۹۵ برگزار شد، ۱۷۴ تیم از سراسر ایران به رقابت پرداختند که نتیجه آن ۶۴ محصول نهایی بود که بعضی از آن‌ها منتشر شده و موفقیت‌هایی نیز کسب کردند. البته در دوره اول لول آپ دست تیم‌های شرکت کننده برای انتخاب پلتفرم و سبک بازی بازتر از دوره فعلی بود.

همچنین، حسین کریمی قدوسی به عنوان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، یاسر ژیان و امیرحسین فصیحی از اعضای تیم فن‌افزار و در نهایت محسن وفانژاد و نادر امرایی به عنوان نمایندگان رسانه، وظیفه داوری لول آپ امسال را برعهده داشتند.

به نظر شما برگزاری چنین رویداد‌هایی،‌‌ آن‌هم توسط بخش خصوصی تا چه اندازه روی پیشرفت بازی‌سازی در کشور تاثیرگذار خواهد بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی