ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آخرین قیمت خودروها در بازار؛ روند افزایشی ادامه دارد

طی ماه های اخیر، نوسان شدید همچنان بر بازار خودروهای داخلی حکمفرما است و شرایط پیچیده‌ ای بوجود آمده است. به نظر می رسد که پیش فروش هفته گذشته سایپا نیز در این زمینه مثمر ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

طی ماه های اخیر، نوسان شدید همچنان بر بازار خودروهای داخلی حکمفرما است و شرایط پیچیده‌ ای بوجود آمده است. به نظر می رسد که پیش فروش هفته گذشته سایپا نیز در این زمینه مثمر ثمر واقع نشده و همچنان اختلاف قیمتی نجومی بین بهای کارخانه و بازار دیده می شود.
به جهت مدیریت بازار یکی از خودروسازان هفته پیش طرح فروش تعدادی از محصولات خود را اجرایی کرد اما این موضوع هم نتوانست تاثیری بر بازار و قیمت خودرو های داخلی داشته باشد و حتی پراید 111 با رشد 2 میلیون تومانی امروز 38 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
همچنین پژو 206 تیپ 5 با افزایش 4 میلیون تومانی با قیمت 74 میلیون تومان، پژو 206 صندوقدار با افزایش 3 میلیون تومانی با قیمت 73 میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک با افزایش 2 میلیون تومانی با قیمت 112 میلیون تومان ، استپ وی با رشد 6 میلیون تومانی با قیمت 126 میلیون تومان و ساندرو اتوماتیک با کاهش 1 میلیون تومانی با قیمت 113 میلیون تومان به فروش می‌ رسد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم نیم نگاهی بر قیمت خودرو های تولید داخل و اختلاف قیمت کارخانه و بازار آن ها در اوایل هفته جاری داشته باشید:

قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • reza rajabi
    reza rajabi | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

    دیجیاتو دست به هر کاری می زنه که بگه وای بازار خرابه(قیمت های شرکت و افزایش بدید) گرونیه دلار نمی دن به قطعه ساز(قیمت ها رو افزایش بدید) ، آی ایهالناس به داد صنعت خودرو(ایران خودرو و سایپا) برسید (یعنی قیمت ها رو افزایش بدید)دست دلال ها رو کوتاه کنید(یعنی قیمت ها رو افزایش بدید) کارگرا دارند بیکار می شن(قیمت ها رو افزایش بدید) صنعت خودرو رو نجات بدید(قیمت ها رو افزایش بدید) پیشنهاد قیمت پراید 40 میلیونی (قیمت ها رو افزایش بدید )...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی