ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه 6.00 فرمور پلی استیشن 4 هیچ قابلیت جدیدی به کنسول نمی آورد

بعد از مدت ها انتظار و گمانه زنی درباره قابلیت های احتمالی نسخه 6.0 فرمور کنسول پلی استیشن 4، سونی اخیراً این به روزرسانی را منتشر کرده، اما منتظر هچ قابلیت جدیدی نباشید؛ درست خواندید، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

بعد از مدت ها انتظار و گمانه زنی درباره قابلیت های احتمالی نسخه 6.0 فرمور کنسول پلی استیشن 4، سونی اخیراً این به روزرسانی را منتشر کرده، اما منتظر هچ قابلیت جدیدی نباشید؛ درست خواندید، «هیچ» قابلیت جدیدی.

اگر امروز به سراغ کنسولتان بروید متوجه خواهید شد که به روزرسانی فرمور برای دانلود آماده است و ضمناً حدود 447 مگابایت حجم دارد. درست مثل فرمور 5.56 که مدتی پیش منتشر شد، نسخه 6.00 تنها «ثبات سیستم را بهبود می بخشد».

آخرین به روزرسانی فرموری که قابلیت هایی تازه به پلی استیشن آورد، نسخه 5.50 بود که از جمله مهم ترین ویژگی های اضافه شده با آن می توان به «سوپر سمپلینگ» برای دارندگان پلی استیشن 4 پرو اشاره کرد؛ تکنیکی که بازی را با رزولوشنی بالاتر از رزولوشن نمایشگر اجرا می کند و برخی ویژگی های بصری را بهبود می بخشد. تغییراتی در چیدمان بخش Library و چند تغییر کوچک و بزرگ نیز از دیگر ویژگی های فرمور 5.50 بودند.

در نهایت فرمور 6.00 پلی استیشن 4 هم اکنون برای دانلود آماده است و در صورتی که می خواهید به تجربه بازی های آنلاین بپردازید یا صرفاً کنسول تان را به اینترنت وصل کنید، نیازمند دانلود آن خواهید بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی